Misschien koop ik wel helemaal niks meer …
Ben er een beetje klaar mee
Troost je, je bent niet de enige.
Whahahahaha, grapjas 
Grt. Rene
Kijken hoe lang jullie het volhouden. En niets stiekem kopen hè!!!
Gr Wouter
Tijd van het jaar misschien ?
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je constant switched tussen eigenlijk dezelfde horloges. Ik denk niet dat je zomaar met deze hobby kunt stoppen. Je hoeft natuurlijk niet echt dure horloges te kopen, je kan ook het lagere of middelste segment uitpluizen? Of zoals ik al zei eens iets totaal anders (ik denk aan JLC duiker, of iets IWC-achtigs). Ik weet het niet
Anders probeer je eens een nieuwere submariner? Ik kan maar niet genoeg krijgen van mijn Hulk…
schmeink Schreef:
Ik herken het wel hoor. Heb ook bepaalde periodes in het jaar dat het met mij wat minder gaat, en dan heb ik ook minder interesse in de leukere zaken.
JTrapman Schreef:
Anders probeer je eens een nieuwere submariner?
Juist. (tu)
Ik wordt er gewoon moe van 
stop er eens een jaartje mee, heb ik ook gedaan. gewoon niks meer kopen, en je gedachten verzetten naar andere dingen, er is nog zoveel meer dan alleen horloges;)
ben het eens met Arie
Ben een tijdje heel actief geweest, heb nu een “set” horloges waar ik heel content mee ben.
Er is altijd een “honger” naar mooiere (helaas ook duurdere) horloges.
Ik blijf geinteresseerd echter merk dat ik het laatste jaar minder op het forum lees. Heb nog genoeg andere hobby’s.
Neem de tijd, sterkte.
schmeink Schreef:
Mogelijk
Of je leeftijd?
Probeer eens meerdere horloges. Kan je afwisselen. Vervelen ze mogelijk niet zo snel.
Koop een vintage VDB!??!
en alles is over…
Ja snap je wel Edwin, ik heb het ook een beetje, komt hier ook door mijn andere hobby’s denk ik, ik denk dat ik er ook mee stop, ik blijf maar kijken naar andere horloges, terwijl ik gewoon een leuk horloge heb nu, ik ga me dan ook richten op mijn andere hobby’s morgen lekker snoek vissen 
schmeink Schreef:
Misschien koop ik wel helemaal niks meer …
Ben er een beetje klaar mee
Herkenbaar… Fase heb ik ook wel eens… Ben er zo klaar mee…
Zijn meer mensen die deze periode van 't jaar in een dipje zitten. Ik zou gewoon lekker de Dweller even een poosje wegleggen. Dat ie volgend jaar weer stralend om je pols naar je lacht.
winterdipje, overkomt de besten…
vorig jaar oktober was TS al in dezelfde mood, dus een jaarlijks terugkerende activiteit.
gaat vanzelf weer over.
marnix.moed Schreef:
Zijn meer mensen die deze periode van 't jaar in
een dipje zitten. Ik zou gewoon lekker de Dweller
even een poosje wegleggen. Dat ie volgend jaar
weer stralend om je pols naar je lacht.
Oeps, zo te zien is ie zo al zeker de deur uit.
Nou ja, moge de GMT je dan maar weer helemaal opfleuren!