Service Tissot Cal. 27Jumbo uit 1949

Gaaf verslag en mooi werk, Wilko! :smile: :+1:

1 like

Mooi werk hoor! En een gaaf eind resultaat.

1 like

Ik zat er ook tegenaan te hikken, maar het viel uiteindelijk allemaal niet tegen, dus gewoon aan beginnen. Succes :+1: :sunglasses:

1 like

Mooi werk, Wilko

1 like

Ga ik doen, balansas plaatsen met triebniet hoort er ook bij. Eerst oefenen op een paar oude exemplaren. Moet dit uiteindelijk toch een keer durven te doen en er “gevoel” voor ontwikkelen :wink:

1 like

Top dat je dit allemaal zelf kan ! :+1::+1:

1 like

Zoals ik al eerder heb gezegd je hebt gouden handjes met het :heart: op de juiste plaats :innocent:
mooie reportage is dat :heart_eyes_cat:

2 likes

Ik heb ook nog een Tissot 33.3 liggen waar een andere staf in moet, maar ik durf nog niet zo goed. Als ik dat balanswiel verknal ben ik zomaar een paar honderd euro verder voor een vervanger. :sweat_smile:

Dus ik oefen ook nog even verder op kaliber 27’s. Voor een paar tientjes heb je weer een donorwerk. :innocent:

1 like

Prachtig verslag en mooie foto’s!

1 like

Top verslag, dank voor het delen!

1 like

Heel mooi verslag Wilko. Ik bewonder je geduld, handigheid en doorzettingsvermogen :smiley: .

1 like

Ik word hier stil van…zo’n goed verhaal met zulke mooi foto’s. Ik heb het al eerder aangegeven, dit vind ik een van de leuke dingen van dit forum, deze verhalen/artikelen.

3 likes

Mooi verslag, je laat mooi vakwerk zien, een genot om te kijken/lezen. Het herstellen van de balans komt zeer kundig over (tu)

1 like

Leuk verslag weer Wilko.
Altijd weer een genot om te lezen en kijken.

1 like

Grandioos! :+1:

1 like

Mooi Wilko, erg gaaf.
Dit maakt het forum prettig.

En ik kan nog heel veel leren. Erg cool.

1 like

Vakmanschap!
Leuk geschreven, en dito foto’s… microscoopcamerafoto :+1:
Dank voor het delen :sunflower:

1 like

Allemaal bedankt voor de leuke reacties; dat motiveert om er mee door te gaan :sunglasses:

Uiteraard vandaag ook weer om de pols; apart om te zien dat de hoeveelheid patina die je op de wijzerplaat ziet enorm afhangt van de lichtval. :thinking::innocent:

6 likes

Mooi uitgebreid verslag. Leerzaam en vermakelijk om te lezen waarvoor dank!

1 like

Erg leuk om te lezen en vooral erg knap gedaan.
Bedankt voor het delen! :+1:

1 like