Service Tissot High Grade uit 1929

Bedankt voor het meenemen in deze reis, prachtig eindresultaat. Vooral in combinatie met deze band :+1:

1 like

Mooi verslag om op zondagochtend met een bakske door te lezen. Mooi gedaan en bedankt voor het delen, Wilko!

1 like

Prachtig weer.
En leuk om te zien.

1 like

Geweldige post. Met veel genoegen gelezen.

1 like

Thanks for the heads up, ik heb nog een stapeltje vroege Tissot polshorloges liggen, bijna allemaal met een variant van dit ebauche :rofl:

1 like

Dank je, gaan we doen :+1:
Al heb ik nog de nodige andere Tissots liggen die ook wat draagtijd verdienen :sweat_smile:

Ja dat is heel mooi uitgepakt. Blijft altijd een beetje afwachten, je selecteert een stukje leer op basis van een online foto, geeft de maten en gewenste model door en dan afwachten. :smiley:

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties :pray::blush:

2 likes

Ja dat is waar ze zijn allemaal prachtig :star_struck: :heart_eyes:
De waarheid mag gezegd worden…

1 like

Nou, er zitten er ook wel enkele tussen die meer bijzonder zijn dan mooi, maar die horen er ook bij :rofl:

1 like

Chapeau ! - Geweldig verhaal - Jaloers op de kennis.

1 like

Ik heb hier totaal geen verstand van maar leuk om te lezen :slightly_smiling_face:

Prachtig

1 like

Ach, in die tijd had men geen timegrapher, dus is perfect in de tijdgeest. :sunglasses:

1 like

Ik denk inderdaad dat ook toen ze nieuw waren deze uurwerkjes geen wonderen van nauwkeurigheid waren. :grin:

1 like

Onbegrijpelijk voor mij maar toch vind ik het altijd fijn om te lezen. Mooi werk en weer een prachtige aanwinst opgeknapt. :+1:

1 like

Mooie vintage Tissot met een leuk verhaal. Altijd leuk om de stappen en foto’s van de demontage en montage te zien!

Heel leuk verslag, dank voor de moeite van het delen!
Mooi en bijzonder horloge, bijzondere details!

@iedereen
Van dergelijke Tissot’s zijn er maar heel weinig van, echt bijzonder om hem hier op HF te zien.

Toevallig weet ik wat Wilko incoming heeft… :mailbox_with_no_mail:
zijn volgende Tissot is minstens net zo bijzonder als deze! Let op dit tekentje,

2 likes

Leuk verhaal om te lezen en erg geslaagd resultaat!

1 like

Wát een een werk maar prachtig resultaat!:clap:

1 like

Mooi verslag en fantastisch horloge!

1 like

Knap gedaan hoor Wilko, dat ziet er weer klasse uit.

1 like

:star_struck:Mooi werk :nerd_face: :man_mechanic: :+1: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like