Wat een prachtige Tissot. Mooi dat ie weer in ere is hersteld. Knap werk.
Je verslag komt goed van pas, want ik heb net zo’n uurwerkje gedemonteerd. Ook daar is van alles mis mee, maar nu heb ik goede hoop
Wat een prachtige Tissot. Mooi dat ie weer in ere is hersteld. Knap werk.
Je verslag komt goed van pas, want ik heb net zo’n uurwerkje gedemonteerd. Ook daar is van alles mis mee, maar nu heb ik goede hoop
Dat is er een met shock resist, die heb ik nog niet bij de kladden gehad. Succes
Aanhouder wint
Heel mooi verslag, vakwerk!
Vakwerk!
Mooi gedocumenteerd project zo. Voor de lezer leuk dat er zo veel werk te verzetten was
persoonlijk vind ik het alleen jammer dat je de wijzers hebt geverfd. Ik had hem lekker origineel gelaten met afbladderende verf, voor een horloge uit de jaren '30 mag dat best
Heerlijk verhaal van de wedergeboorte van een mooie Tissot!
Dank je
Als het gewoon veroudering was geweest was ik het met je eens geweest voor wat betreft de wijzers, maar het is gewoon schade veroorzaakt door horlogemakers. En ik voel me niet geroepen het geklungel van anderen voor het nageslacht te bewaren
Verder dient het praktisch nut, de afleesbaarheid was erg slecht omdat je niet goed kon zien wat nou de uren- en minutenwijzer was, leek vaak net of ze beide afgebroken waren.
Heel gaaf gedaan, mooi horloge ook ! Geniet ervan !
Mooi gedaan. Geniet ervan.
Geweldig Wilko, geniet ervan, prachtig ding
Dank je, ga ik zeker doen
Enig idee hoe lang jij nog moet wachten op jouw zwarte Omega?
Die gaat vandaag op de post heb ik vernomen! Wel met USPS, en natuurlijk langs de douane, dus ik vermoed nog een 3 tot 4 weken. Kijk er erg naar uit, blijft speciaal die zwarte platen hé
Oef, nog even geduld oefenen dus. Inderdaad bijzonder die zwarte platen, heel anders dan het gebruikelijke champagne. En patina op een donkere plaat vind ik vaak mooier dan op een lichte
Mooi verslag! En een prachtig horloge weer.
Voor mij zoveel onbekende woorden en toch zo interessant om te lezen!
Een mooie restauratie, met fraaie microscoopbeelden.
Geweldig om dergelijke projecten te lezen! mooi resultaat ook
Dit maakt mijn dag weer goed
Mooi verslag, Wilco, net zoveel tijd aan besteed als aan het herstel van het horloge
Die microscoop foto’s zijn gaaf
Top reparatie, kan niet anders zeggen, ik kom er zelf helemaal niet meer aan toe met werk en gezin maar aan jouw niveau kom ik ook zeker niet.