Uitstekende optie.
Voor alle duidelijkheid, ik was dus niet van plan om hem voor €570,- te laten servicen. Vroeg mij alleen af of het bedrag dat Tudor hanteert in vergelijking met bijv. Breitling nou echt zo exorbitant is. Een verschil van bijna €200,- is niet niks toch?
Ik heb begrepen dat je al een adres hebt maar ik kan juwelier Triade in Almere ook aanbevelen. Vakwerk tegen nette prijzen. Doet gewoon alle merken en is voldoende feedback over op dit forum. Daar gaan gewoon al mijn klokjes naar toe. Snel en volgens (prijs)afpsraak.
Is het niet zo dat je bij Rolex v Tudor langere garantie op de service krijgt bijvoorbeeld? Zoniet dan is het prijsverschil wel opmerkelijk.
Man man man wat een gezeur…
Bij de aanschaf weet je dat het horloge om de zoveel tijd service nodig heeft en dat dit geld kost.
Wil je 2 jaar garantie van tudor betaal gewoon die € 570,-
En anders ga je naar W&V, succes.
Een oliefilter zorgt daar wel voor die vervuiling.
en overigens, als uhmmm jeugdige reed ik Eend en ik heb nooit olie vervangen in dat ding.
Probleem is dat niet alleen het servicecenter een flinke prijs rekent maar dat Geit en Co er ook nog eens marge op willen maken…
Zelden zo’n vriendelijke start van een topic gelezen en jij zet dat weg als gezeur?
Wellicht moet je off topic iets starten over je favoriete azijn of zo…
Ik zou zeggen “dagje Köln” en daar laten servicen
is dat dan klaar terwijl u wacht???
Of nog een tweede dagje om hem op te halen?
Uhmmm 
Als je 6wkn kan wachten daar…dan wel 
Iedere horlogemaker kan wel een ETA 2824-2 servicen. Maar als je het bij jouw officiële dealer doet, krijg je wel de full package service en komt die als nieuw terug naar jouw.
Een horlogemaker hier zal die ETA perfect servicen, maar het polijsten met de juiste hoeken etc zal niet gebeuren.
Kost daar ook gewoon +/- 600 Euro exclusief onderdelen. 
Mijn vaste horlogemaker krijgt dagelijks dit soort klusjes en als ik hoor wat hij de juwelier rekent en wat die vervolgens aan de klant doorberekent… diefstal! Gewoon een goede horlogemaker in jouw regio zoeken! Betaal je misschien de helft!
Rolex Service papieren zijn ook wat waard
Tuurlijk. Om jezelf voor de gek te houden.
Ja,
Wanneer je een Bentley rijd zijn de service kosten ook hoger als van een Volkswagen.
Oftewel, wel een horloge dragen van een paar duizend euro maar lopen zeuren als de service kosten hoog zijn, dan had meneer beter en Seiko kunnen kopen in mijn ogen.
Als ik een tweedehands Rolex koop en kan kiezen…dan zeker degene met officiële Rolex svc papieren ipv eentje met een svc beurt door derden.
En is me zeker meer geld waard.
Scorpione? Sjiek hè!
Huh?