Set (Heren/Dames) Day-Date en Lady Datejust

Goedemiddag,

ik ben in het bezit van een complete set ( beide inclusief papieren, doos etc.) Rolex Day Date 36 mm President, ingelegd met diamanten. met een houten plaat, en ook een zwarte plaat - 1989

en een Dames Datejust, ook ingelegd met diamanten. - 1991

nou ben ik eigenlijk totaal niet thuis in horloges (erfenis) en vraag me af wat de eventuele waarde zou kunnen zijn bij verkoop.

zouden jullie mij een indicatie kunnen geven ?

4 likes

Ziet er goed uit! Ik kan je vraag alleen niet beantwoorden.

1 like

Bling bling. Mooie set.

@HanDavinci?

1 like

Geen smerig bod uitbrengen hè Han :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik weet dat @Robinp een lady DJ voor zijn chick zoekt, dus misschien kun je die daar kwijt.

Die Day-Date is FUBAR door de ingeslagen diamanten op de kast. Die zou ik naar een hersteller in Italië doen.

Oh en hij kan zo mooi zijn:

In orginele staat vang je wel 12,5 voor de 18248. Met al die aftermarket meuk erop, geen idee.

7 likes

Thanks voor de antwoorden. die steentjes in de Kast zijn dus niet origineel.

@Houtj heb je een PB gestuurd

Thanks @HanDavinci :clap:

1 like

Nee. En ook niet in de ring rondom het glas (bezel). Je hebt de orginele bezel er wel bij. Dat is zo om te wisselen, maar die stenen in de kast zijn wel een probleem. Ik denk dat er maar drie a vier mensen in de wereld zijn die het herstel daarvan willen doen.

Ik raad het je wel aan, want zo is het voor een liefhebber niks waard.

Niet iedereen is een

Misschien leuk voor een eredivisie speler. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: of je kan m zelf dragen @Houtj misschien is het je smaak

1 like

Het is wel leuk om te zien dat er uit een erfenis eens een echte set horloges hier te beoordelen is👍

Tuurlijk ben ik geen fan van aftermarket gedoe, maar qua looks vind het nog wel geinig. Zie mezelf al wel lopen.

3 likes

dan toch maar op zoek naar een liefhebber van Steentjes :smile: , zie mezelf er toch niet mee lopen.

1 like