Dit is onderhand toch wel de leukste rubriek?

Het is op zich ook off topic toch?
(Nee, ik heb niks gedaan :joy:)

Hee, we zijn er weer!

Deze keer was ik het echt niet hoor. En anders moet Jur maar zijn oordeel vellen. :innocent:

Het valt mij op dat in deze rubriek er verrassend veel nieuwe mensen allemaal een neppe shitter uit en zogenaamde erfenis hebben gekregen. Ik geloof er geen bal meer van. Hoop gelukzoekers die dondersgoed weten dat een nep klumel betreft en gewoon hopen dat hij er als echt door komt om zo indruk te maken of mensen vervolgens op te lichten op marktplaats. Nare praktijken.

5 likes

Geweldig toch als er echt een klassieker tussen zit?
Zeer leerzaam voor de leek, en het heeft mij al behoed voor een miskoop. :sunglasses:

2 likes

Niet alles is uiteraard zoals ik boven beschreef. Zitten inderdaad ook goede verzoeken tussen maar het valt mij op dat het erfenis verhaal of via via in combinatie met een nep mormel steeds vaker voorbij komt.

1 like

En toch zitten er hele leuke topics bij. :man_shrugging:

Gewoon een paar recente topics genomen.

7 likes

Klopt, niet alles is bagger, maar het valt mij gewoon op dat het zogenaamde erfenis verhaal wel steeds vaker voorbij komt.
@AmsterdamVintageWatches was ook al klaar met deze gelukzoekers en terecht…

3 likes

De keerzijde van succes van zowel HF als AVW. HF staat lekker hoog in Google en AVW spreekt die doelgroep bewust aan via social media. :man_shrugging:

Tsja zodra het woord “erfenis” voorbij komt haak ik ook meestal wel af :scream:
Maar zelfs dan.……

Ter leering ende vermaeck, grappig! :sunglasses:

1 like

Valt mij op dat het vaak personen zijn die slechts 1 bericht in deze rubriek aanmaken en daarna nooit meer een tweede keer inloggen.

[quote=“RLC, post:20, topic:275692”]
allemaal een neppe shitter uit en zogenaamde erfenis hebben gekregen. Ik geloof er geen bal meer van. Hoop gelukzoekers die dondersgoed weten dat een nep klumel betreft en gewoon hopen dat hij er als echt door komt om zo indruk te maken of mensen vervolgens op te lichten op marktplaats
[/quote]O

Zal vast wel ooit iemand een pareltje gevonden hebben maar dit beeld heb ik dus ook overgehouden.

1 like

Precies. Reageren vaak niet eens meer nadat de eerste keer het woord nep is gevallen.

1 like

Dat is toch niet zo raar? Ze hebben alle info die ze nodig hebben haha.

2 likes

Gelukzoekers dus. Liever kwijt dan rijk hier. Maar dat is mijn menig.

Ik vraag mij ook oprecht af hoe hard de klap van de molen was als je dondersgoed weet waar dat ding vandaan komt en dat je er voor betaald hebt dat je dan gaat lopen leuren of het een echte is. :sweat_smile:

1 like

Vast door de Corona een hoop erfenissen :slight_smile: toch de arme sloebers met een nepper die het loodje leggen. Dit is de conclusie na een onderzoek van 65 van deze topics

2 likes

Wel vaker. En daar gaat het om. De rest kan je negeren.

1 like

Is het niet mogelijk in te stellen dat mensen pas na een x-aantal berichten een dergelijke vraag kunnen stellen? Ik vind de vervuiling namelijk zonde voor dit mooie forum.

@Jur kan jij hier iets over zeggen?

Heeft ie al meerdere malen gedaan. Als het je niet bevalt kan je hier wegblijven.

5 likes

Ja maar ik irriteer mij aan de mentaliteit en het excuus van erfenis bla bla. 99% van de gevallen is dat gewoon lulkoek en weet diegene echt wel dat hij het horloge op een strand in Turkije heeft gekocht.

2 likes

Haha ja ik snap je. Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk.

2 likes

Ik zou me er niet zo druk om maken, just skip it! Het is wel irritant, maar waarom moeten deze mensen het verpesten voor de voorbeelden die wel toegevoegde waarde hebben (reeds hierboven benoemd)

1 like