Seumpie

Een paar dagen terug een horloge overgenomen van Ralph @Seumpie
Vriendelijk en duidelijk contact. En een prachtig horloge!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Een skx gezocht van @Seumpie.
Snelle deal en wederom een goed contact.

Ivm afwachten Corona test is het horloge zelfs bezorgd!

Aanrader voor een volgende keer.

2 likes

@Seumpie heeft mijn Steinhart gekocht. Goed gesprek en goede deal!

2 likes

Vlotte deal met Seumpie.

Snel contact, snel schakelen. Liefhebber met een prachtige collectie!

Vanavond vlotte deal met Ralph gedaan.

Snelle berichtenuitwisseling en afhandeling. Vriendelijke kennismaking en over de gezamenlijke hobby’s (horloges en auto’s, wat dacht je dan?) gesproken.

:+1:

2 likes

Vandaag een vlotte en keurige deal gemaakt met @Seumpie, bakkie koffie erbij en lekker relaxed.

Speciale kudo’s voor het verkopen van een eigenlijk ongedragen horloge tegen een echte vriendenprijs aan een nog onbekende binnen het forum :+1:t2: :+1:t2:

1 like

Graag gedaan :wink:

1 like

Ik heb mijn Grand Seiko verkocht aan Ralph (@Seumpie). Hij was direct geïnteresseerd en samen zijn we er snel aan uit geraakt. De communicatie was aangenaam en de betaling ging vlot. Aanrader! :+1:

1 like

Mooie ruildeal gedaan met @Seumpie.
Leuk contact en nadat de deal gesloten was, over horloges en auto’s zitten praten.
Aanrader!
Bedankt Ralph, graag weer :+1:t2:

Dank je Rob en wellicht tot ziens :slightly_smiling_face:

@Seumpie vandaag een mooie deal gemaakt met Ralph, we waren er snel uit na goed contact. Bij het ophalen hebben we nog een leuk gesprek gehad over de hobby. Een eerlijk en aardig forum lid, zeker een aanrader :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen van Ralph. Super gezellig en vertrouwd. Tot de volgende keer.

1 like

Vandaag voor de tweede keer een goede deal kunnen maken met Ralph @Seumpie.
Alles zoals het hoort en een topgozer.

Wederom aan te raden.

1 like

Dank je Johan is wederzijds :blush:

1 like

Gisteren vlot en helder afspraken kunnen maken met @Seumpie en vandaag met een kopje koffie de deal rondgemaakt en natuurlijk gezellig gekletst. Als het nog niet duidelijk was geworden uit dit topic; Ralph is een betrouwbare top kerel :+1: Bedankt en tot volgende keer!

2 likes

Top ervaring met Ralph @Seumpie achter de rug. Goede, snelle communicatie. Duidelijke afspraken. Ik wens iedereen nog leuke deals toe met dit fijne forumlid. :+1:

1 like

Ralph, @Seumpie, heeft een catalogus van mij overgenomen. De afspraak was snel gemaakt en de communicatie ging soepel. Het is zeker een aanrader om aan Ralph te verkopen!

Vandaag kennis mogen maken met Ralph (@Seumpie) in de overdracht van onze horloges. Erg gezellig gekletst en het is dat ik een aansluitende verplichting, want het had best even mogen duren nog.
Overigens prachtige GS overgenomen.

Tot een volgende keer!

1 like

Dank je Robin, het is geheel wederzijds wellicht bij een volgende gelegenheid :wink:

1 like

Vanmiddag wederom een mooie ruil deal gemaakt met @Seumpie. Na contact snel kunnen afspreken en onder genot van een kop koffie nog even over de horloges gepraat.

Weer een aanrader voor dit gewaardeerde lid!:+1:t2:

1 like