Seumpie

Na enige vertraging (mijn schuld) heb ik vandaag mijn Chocolate 126331 verkocht aan @Seumpie a.k.a. Ralph.
Na een flinke hoeveelheid berichtjes via HF werd de deal thuis, onder het genot van een leuk gesprek met koffie, beklonken.

Ralph is een leuke kerel en zeer aanbevelingswaardig!
Thanks Ralph :+1:t3:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Ralph. Snelle no-nonsens deal met een bakkie en gezellig praatje. @Seumpie is een aanrader wat mij betreft​:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag een mooie en leuke deal gedaan met @Seumpie….via MP contact gekregen en de links gelegd met HF.

Heel gezellig gebabbeld over de hobby en met een heerlijk gevoel naar huis gereden met de nieuwe aanwinst.

Aanrader en een man van zijn woord :ok_hand:t2:

1 like

Gisteren prettige een deal gemaakt met @Seumpie (Ralph).

Prettig contact via HF Messenger, goede ontvangst, over van alles en nog wat gepraat inclusief horloges. Het horloge in alle tijd kunnen bekijken en zelfs samen even op maat gemaakt om de fit wat beter te beoordelen.

Gezellige, geduldige en prettige manier van zaken doen! Aanrader.

1 like

Vandaag wederom zaken gedaan met Ralph @Seumpie,deal liep weer heel
smooth,veel over de hobby gepraat,en tijd vloog weer voorbij.

Ralph is ook een echte liefhebber en een man van zijn woord,daar hou ik van.
Was gezellig,we gaan elkaar nog zien man :+1:

1 like

Bedankt Ralph @Seumpie voor de fijne en snelle deal. Goed te horen dat je weer happy ben . En uiteraard ook bedankt voor de heerlijke taart bij de koffie👊

1 like

Vandaag horloge gekocht van @Seumpie.

Het is altijd maar de vraag hoe het horloge is en wie je tegenover je hebt zitten.

Over beiden was ik aangenaam verrast. Horloge zoals beschreven. En een heel aardige correcte gozer.

Ik voel bijna dat wij in de toekomst nog weleens zaken gaan doen!

Bedankt.

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @Seumpie.
Snelle deal en gezellige overdracht met ook @Seumpie2 aanwezig. Aanrader en tot een volgende keer!:+1:

3 likes

Gisteren even een pit-stop gemaakt bij @Seumpie. Horloge perfect zoals omschreven en gewoon een aardige kerel en een echte horloge liefhebber… Tnx en tot de volgende ronde Ralph :love_you_gesture:

1 like

Vandaag met veel plezier mijn horloge verkocht aan Ralph (@Seumpie). Prettige man, leuk kennis te maken en graag tot ziens!

1 like

Heerlijk zo zaken doen. @Seumpie heeft van mij een bandje overgenomen. Snelle communicatie, geen gezeik, snel betaald. Top!

1 like

Vandaag een horloge gekocht van Ralph en tja wat kan ik toevoegen aan de hiervoor geschreven recensies, alles wat er geschreven is klopt. Het horloge was top de koffie was prima en de conversatie was erg gezellig. Kortom prima adres.
Groet Martijn.

2 likes

Fijne en snelle deal gemaakt met @Seumpie
Aanrader om mee zaken te doen :wink:

2 likes

Vandaag een super gezellige deal gemaakt met Ralph aka @Seumpie….

Na mijn vakantie afgesproken en uiteindelijk na avondeten (chinees) en een lekkere cappuccino (heerlijk gemaakt door vrouwlief) de deal gesloten en zoals zo vaker na heeeeeel veel gebabbeld te hebben over van alles en nog wat uiteindelijk veeeeeel te laat naar huis gegaan !

Ralph en familie bedankt voor de gezelligheid en de fijne deal, tot de volgende :star: :star::star::star::star:

5 likes

Vandaag een horloge verkocht aan Ralph. Prima deal. Echt een liefhebber. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Vandaag een top ruil gedaan met Ralph aka @Seumpie.
Alles was zoals afgesproken, fijne communicatie en elkaar tegemoet gekomen in de reisafstand.
Aanrader voor een volgende keer.

1 like

Vandaag mijn Nomos verkocht aan @Seumpie, deal snel gesloten, gelukkig wonen we niet ver uit elkaar, dus snel opgehaald. Fijne communicatie, aanrader! Wellicht tot een volgende x Ralph!

1 like

Eergisteren heb ik een zeldzaam mooie vintage oysterband van een zeer bekend merk gekocht van Ralph. De deal kwam vlot tot stand en de communicatie er omheen verliep heel prettig. Ralph ging akkoord met mijn bod wat toch wel iets lager lag dan de oorspronkelijke vraagprijs.Tijdens een goed gesprek hebben we de deal compleet gemaakt. Ralph is een enthousiast forumlid met het horlogehart op de goede plaats. Nogmaals dank voor de deal! ik kan Ralph van harte aanbevelen om zaken mee te doen :+1: :+1:

1 like

Van de week bandje verkocht aan Ralph. Prettige vlotte communicatie met een snelle transactie tot gevolg! Dank!

1 like

Snel geschakeld met Ralph, gezellige ontmoeting met een kop koffie en een vlotte aankoop :+1:t3:.

1 like