Seumpie

Leuke deal gedaan met @Seumpie, duidelijk en snel gehandeld en weer een nieuwe uitdaging voor beide :sweat_smile::wink:

Wederom alleen maar lof dus zal zeker niet de laatste zijn :grimacing::+1:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Seumpie ofwel Ralph. We hadden bij mij op kantoor afgesproken waar we de deal hebben rondgemaakt en nog even hebben gekletst over horloges. Ralph had een mooie IWC chronograaf om… zo een moet er ook nog maar eens komen😱.

Snelle afhandeling, leuk gekletst, helemaal top.

Tot de volgende keer!

1 like

Vandaag een mooi horloge verkocht aan @Seumpie aka Ralph.

Vlot contact en een echte liefhebber!
Ik kan Ralph zeker aanraden, tijdens de deal uitgebreid zitten kletsen over horloges.

:star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag een horloge gekocht van @Seumpie en dat is prima bevallen! De deal was snel beklonken en vervolgens ben ik gastvrij ontvangen om het horloge over te nemen.

Na een leuk gesprek over de gedeelde hobby met ons beider vrouwen erbij (die dezelfde hobby delen) tevreden en met nieuwe aanwinst huiswaarts gegaan.

Ik zou Seumpie zeker aanbevelen om zaken mee te doen :+1:t2:

2 likes

Heel leuk horloge van Seumpie binnen gekregen, zeer sympathieke deal.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Seumpie. Leuke ontmoeting gehad met Ralph, die een echte liefhebber is en zijn afspraken netjes nakomt. Ook leuk om zijn Van der Gang even te kunnen bewonderen. Kortom: goed zakendoen met Seumpie!

1 like

Vandaag een leuke deal gesloten met @Seumpie. Super vriendelijk ontvangst en lekker over onze hobby gepraat. Deal was zoals afgesproken en communicatie was goed. Nogmaals dank en tot de volgende! :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan Ralph. Fijne koper en absoluut betrouwbaar. Bedankt nog voor de 2 bakken koffie :coffee:

Was weer gezellig even om te kletsen over de gezamenlijke hobby :watch:

1 like

Deze week een leuke deal gemaakt met @Seumpie. Ook Seumpie2 even kunnen ontmoeten :sunglasses: . Hartelijk ontvangen en een leuk gesprek gehad. Heel fijn om via dit forum gezellige en betrouwbare mensen te ontmoeten.

1 like

Afgelopen week een goede deal hemaakt met @Seumpie was een leuk gesprek over onze passie en zou het zeker aanraden om hier zaken mee te doen

1 like

Snelle deal met Ralph, @Seumpie, voor een horlogebandje.
Prettige en snelle communicatie en betaling. Top :+1:t2:, bedankt.

1 like

Bandje overgenomen van Ralph @Seumpie. Snelle deal, snel en goed verzonden. Topper!

1 like

Horloge geruild met Ralph @Seumpie, snelle communicatie, en heel leuk gesprek, zeker een aanrader! Hopelijk een van de vele deals!

2 likes

Ik had naast een CvdK gegrepen. @Seumpie, was mij voor. Gelukkig was ik de eerste aan wie Ralph zou denken als hij weer mocht vertrekken. Die belofte kwam hij na en daar waardeer ik! Uitstekende communicatie, ontvangst en natuurlijk het horloge. Mijn dank is groot!

De volle 5 schoenen:
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

3 likes

Horloge verkocht aan @Seumpie, bedankt voor het snelle afhandelen en duidelijke communicatie.

3 likes

Schitterend horloge overgenomen van @Seumpie. Snelle communicatie en na overeenstemming ook snel gehandeld. Een ontzettend prettige overdracht gehad en uitgebreid gekletst over onze hobby. Absoluut een aanrader om forum zaken mee te doen. Thanks Ralph :+1:t2:

2 likes

Vanmiddag uiterst gezellig en ontspannen met Ralph @Seumpie over onze hobby gesproken. De ruil die we vooraf besproken hadden vergaten we bijna :grinning:
Ik kan zeker aanraden met Ralph zaken te doen, een oprechte horlogeliefhebber.
Ik ben blij met mijn Speedy, tot de volgende keer Ralph!

1 like

Eerder vandaag een bijzonder leuke ontmoeting gehad met horlogekke @Seumpie aka Ralph. Hij heeft een pracht van een horloge van me overgenomen waarmee hij zichtbaar blij was. En terecht! Hiermee heb je een mooie zomerknaller in huis gehaald die elke vergelijking met een Sub zeer goed zal doorstaan. Draag hem in goede gezondheid, Ralph. Leuk om het behalve over onze maffe hobby ook even gehad te hebben over andere, heel normale dingen. Blijken we behalve horlogegek ook gewoon mensen van vlees en bloed te zijn.
Graag tot een volgende keer als koper dan wel als verkoper :sunglasses:.
Groet! Otto

2 likes

Vandaag weer even langs @Seumpie (Ralph) geweest en zoals elke vorige deal weer helemaal perfect…

Tot de volgende, aanrader wat mij betreft :ok_hand:t2:

1 like

Dinsdag mijn 2e aankoop jij Ralph gedaan , prachtig horloge alles erop en erbij top weer .
Gezellig zitten praten en het was al snel weer laat.
Top adres.
Groet Martijn

1 like