Seumpie

Deze week een item verkocht aan Ralph (@Seumpie) vlotte betaling en snelle communicatie.
Kortom de deal was snel gesloten, veel plezier met de nieuwe aanwinst.

1 like

Voor de tweede keer een mooie deal gemaakt met @Seumpie en dit keer een ruildeal. Fijne overdracht, mooi horloge in topstaat en weer even gezellig gekletst.

Nog steeds een aanrader dus :+1:

1 like

En wederom een leuke ruildeal gemaakt met @Seumpie

Allebei de rust zoekende in de onrust maar helaas werkt dat bij ons beiden niet :sweat_smile:

Maakt de deal niet minder leuk en zoals alle vorige keren weer een topdeal :ok_hand:t2:

Tot de volgende :star: :star::star::star::star:

2 likes

Fijne deal gemaakt met @Seumpie die een band van me overnam.

Ondanks wat externe problemen met de koeriersdienst liep de communicatie en de afspraken vlekkeloos.

Zeker een aanrader :ok_hand:t4:

1 like

Weer eens een leuke deal met Ralph gedaan. Deze keer op afstand via de post. Was wederom een genoegen en graag tot een volgende keer. Veel plezier van je NA @Seumpie

2 likes

Horloge overgenomen van Ralph. Altijd leuk om een mede-horlogeliefhebber in levende lijve te ontmoeten. Snelle communicatie & prima deal.

2 likes

heldere communicatie, snelle levering.
Top

1 like

Ralph heeft een mooi Alligator bandje overgenomen. Goede communicatie en snelle betaling, waarvoor dank :pray:.

1 like

Vandaag kennis gemaakt met @Seumpie. Zonder meer een aanrader om zaken mee te doen!
Prettige communicatie, vriendelijk ontvangst en alles zoals omschreven.

Ralph; dankjewel voor de prettige transactie en tot een volgende keer! :+1:

1 like

Vorige week van Ralph een horloge overgenomen. Heel aangename ervaring, duidelijke communicatie en heel vriendelijk ontvangen geweest. Absolute aanrader!

Ralph, bedankt voor de fijne transactie en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Wederom een goede ervaring met @Seumpie. Gezellig praatje, horlogedozen en wat geld schuiven en een mooi horloge rijker weer op huis aan.

Snelle communicatie en duidelijke afspraken; ik hou ervan :+1:t2:. Wellicht tot een volgende keer. Ralph is een aanrader

1 like

Mooie leren horlogeband overgenomen van @Seumpie.

Ralph bedankt!

1 like

Nieuwe jaar goed begonnen met een aankoop bij Ralph @Seumpie. Vriendelijk ontvangen bij een liefhebber, leuk gesprek over horloges gehad en uiteindelijk een goede deal gemaakt. Het gekochte horloge was zoals omschreven en tevreden naar huis. Aanrader dus!

1 like

vandaag een aangename ontmoeting met Ralph @Seumpie, het horloge was zoals beschreven! Lekker gekletst en een mooie deal gemaakt.

Aanrader!

1 like

Ik sluit me aan bij alle positieve reacties hierboven. Na snel, vriendelijk en duidelijk contact via het forum heeft @Seumpie het horloge een tijdje voor me gereserveerd. Erg schappelijk, want er was meer vraag naar (en hij had 't dus eerder kunnen verkopen).

Vanavond kon ik het dan eindelijk ophalen. Na een gezellige bak koffie ben ik met een horloge rijker weer vertrokken. Gezellig, mooi horloge, prima prijs. Alles dikke prima!

1 like

Als vanouds weer een fijn contact met @Seumpie, vlot en vriendelijk, aanrader!

1 like

Paar batterijen gekocht, snel, netjes en duidelijk zoals het hoort.

Aanrader!

1 like

Batterijen binnen. Fijn en snel schakelen met @Seumpie

Na een paar mailwisselingen gisteren een van der Gang opgehaald bij Ralph. Prima ervaring, hij wist duidelijk waar hij het over had, een echte liefhebber leek me. Ook de vragen die ik na thuiskomst nog had werden snel en adequaat beantwoord. Zeker voor herhaling vatbaar als zich in de toekomst nog een keer een gelegenheid voordoet.

1 like

En wederom een fijne en snelle transactie. @Seumpie is top!

1 like