Seumpie

Een mooie en snelle deal gemaakt met @Seumpie. Prettige en vlotte communicatie vooraf. En het horloge bleek zoals omschreven in een tip top staat. Ralph heeft echt een passie voor horloges, voor herhaling vatbaar!

1 like

Band verkocht aan @Seumpie Fijne, vlotte transactie. Goed afgehandeld, aanrader!

1 like

Leuke, vriendelijke en snelle communicatie. Dank voor de aankoop Ralph. Hoop dat je er veel lol van hebt!

1 like

zeer prettige contact en vlotte afhandeling.
alles is perfect!

1 like

Na een lekkere kop koffie en een leuk gesprek over horloges heb ik mijn eerste horloge via Ralph gekocht. Alles was zoals beloofd met een fijne en vlotte communicatie. Zeker een aanrader :+1:t2:

Vandaag, onder genot van koffie en verse jus, horloges geruild. Het contact vooraf verliep soepel evenals de overdracht van de horloges. @Seumpie heeft zelfs het horloge ter plekke op maat gemaakt. Wat een service!

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met @Seumpie aka Ralph, beide weer blij met onze aanwinst!
Ralph is zeker een aanrader en betrouwbaar forumlid, tot de volgende keer :wink:

1 like

Ralph stuurde mij een bericht dat hij een aantal banden wilde overnemen. Ook daarna snelle communicatie en betaling. Helemaal top dus✅

1 like

Vandaag een insert voor mijn 16710 overgenomen van Ralph aka @Seumpie. Soepel contact en hele nette deal, ik ben er blij mee. Top forumlid wat mij betreft!

1 like

Gister na een prettig contact een paar bandjes overgenomen van @Seumpie.

De deal was snel gesloten en de bandjes zijn al onderweg!

Aanrader!

1 like

Na prettig contact, vandaag een Zenith verkocht aan Ralph. Ook nog even leuk over de hobby gesproken :+1:
Een aanrader!

1 like

Leuk contact en prima deal gesloten met horlogeliefhebber Ralph! Aardige kerel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Vandaag een mooie ruildeal gemaakt met Ralph @Seumpie onder het genot van een mooie voetbalwedstrijd. Hopelijk tot ziens

1 like

Zojuist horloge verkocht aan @Seumpie.
Gewoon een aardige vent. Het is dat ik werd gebeld door de vrouw, maar met Ralph kan je uren zitten ouwehoeren over horloges en motoren. Zoals het forum is bedoeld dus.

Veel plezier ermee!

5 likes

Afgelopen vrijdag een prachtige Tudor Date Day overgenomen van Seumpie. Met een warm welkom ontvangen en een leuk gesprek gehad. Kan deze betrouwbare verkoper zeker aanraden.

2 likes

Leuke deal gemaakt met @Seumpie
We kwamen snel tot zaken en leuk over horloges en autos gekletst. Betrouwbaar en snel!

1 like

Vandaag Breitling verkocht aan Ralph, vlotte communicatie, snelle afspraak gemaakt.

Veel plezier van het horloge Ralph.

1 like

Zaterdag een mooie Omega overgenomen van Ralph.
Vriendelijk contact en een fijne deal gemaakt!

Fijne deal gemaakt met @Seumpie - hij kocht een Sinn van me - betaling ging vlot en communicatie was snel!
Topper!

Zeer aangename koopervaring gehad met Ralph aka @Seumpie!

Helaas behoorlijk wat complicaties gehad met de afhaling door Mikropakket (je zou denken dat een service van PostNL beter geregeld is in Nederland), maar Ralph bleef ten alle tijde flexibel en uitermate vriendelijk. Iets wat absoluut niet vanzelfsprekend is tegenwoordig!

Als alles van een leien dakje gaat, dan is het makkelijk om tevreden te zijn. Maar op zulke stressmomenten weet je pas echt wat voor vlees je in de kuip hebt, en Ralph is een topper!

Oh ja, en het horloge is een absolute knaller en 100% zoals beschreven. Ik koop zo weer bij Ralph!

3 likes