Het is voor iedereen persoonlijk; ik hou best van aparte oplossingen, maar als ik moet nadenken en/of rekenen om er achter te komen hoe laat het is haak ik af
Het voelt een beetje als een te goedkope versie van een wandering hours complicatie voor mij, eigenlijk.
Ik kocht een van de eerste Sevenfridays, vond hun design toen heel mooi. Maar de populariteit is er niet meer, een Miyota uurwerk in een horloge van 1000 euro zal daar waarschijnlijk wel aan hebben bijgedragen. Ik zou er nu niet nog eens eentje kopen.
Ik vind het wel iets hebben. Hoewel de hype inderdaad al wat overgewaaid is. Ik hou echter van het eigenwijze karakter. Zo’n horloge koop je niet om in een fractie van een seconde de tijd te kunnen aflezen Dus er is wel degelijk een publiek voor.
Ben al een tijd op zoek naar een skeleton en heb wel zin in een T2/02 (met een Seiko NH70 ).
Ik vind een horloge welke je anders moet aflezen dan een gebruikelijk horloge wel wat hebben. Zeker als je hem afwisselt met andere horloges lijkt het me erg verfrissend om de pols!
Leuk en lekker anders maar dan wel 2e hands aanschaffen. Nieuwprijs is veel te veel.
Heb de mijne uiteindelijk gekocht voor €500 en verkocht voor €400.
Wel worden er veel neppers verkocht helaas
Ik vind ze vooral leuk om te zien bij een ander. Vaak voor mijn gevoel te groot en wat al genoemd is, je hebt enige instructie nodig om de tijd af te lezen. Verder wel altijd mooie horloges, heeft in ieder geval wristpresence.
Er schijnt een app te zijn, waarmee je dit soort wijzerplaten kunt scannen en die vertelt dan hoe laat het is… (en als die app er nog niet is, dan wordt het tijd)