Sfeer bij juweliers?!

Snap niet dat men zo n belang hecht aan koffie bij de juwelier, zal wel aan mij liggen.
In de P.C. kan het wel eens het duurste bakkie ooit worden :slight_smile:

2 likes

Is dat de Compak K3? Die heb ik ook :slight_smile:

1 like

ja, de ‘touch’

1 like

[quote=“Candide, post:207, topic:41557”]
de ‘touch’
[/quote] Ik opteer meer voor: The Hoff

3 likes

Dit was toch een bijzonder vermakelijk topic om door te lezen! Van leuke ervaringen met juweliers tot hoe medewerkers van Nespresso zich dienen te gedragen, en als kers op te taart heb ik weer wat geleerd over koffie én over psychologie.

Persoonlijk heb ik nog nooit een juwelier bezocht om een horloge te passen omdat ik wéét dat ik niet op korte termijn tot aankoop zal overgaan. Ik ga die beste mensen dan ook niet lastigvallen. ‘Window shopping’, daarentegen, vaak genoeg! Ik laveer vaak even naar de kant waar de juwelier zich bevindt in de winkelstraat.

O ja, om weer on-topic te komen: ik drink geen koffie.

6 likes
2 likes

Soms moet je wel eens passen hè. …puur om te kijken of het model je staat.
Heb laatst zo n blauwe Squale gepast waar ik al n tijd op liep te kwijlen : :fearful::fearful::fearful: absoluut geen gezicht bij mij. Veels te blauw op blauw op blauw.
Bij n ander misschien fantastisch maar stond me gewoon niet.
Goudkleurig zelfde verhaal.
Witte dials ook niet…blonde apen-armen matchen niet daarmee.
Dus dan valt er n hoop af,ook voor de etalage :wink:.

1 like

Geen koffie, geen koop!

Ik wil gastvrij en als “vriend” ontvangen worden bij dit soort winkels.
Geldt voor elke aankoop waarbij je (om tafel) gaat zitten om alles door te nemen.

2 likes

Toffe reactie! Ben je inmiddels afgestudeerd en heb je het een en ander om rails om terug te gaan? Vergis je niet; het kan zo maar zijn dat de verkoper je nog herkend. :slight_smile:

Hij is al ruim 2 jaar niet meer actief.:sunglasses: