Shark mesh

Ik ben dol op shark mesh banden. Ze zijn comfortabel in zowel de winter als in de zomer (en daartussenin) en ze zien er stoer uit. Helaas staan ze niet bij elk model. Sterker nog, bij heel veel horloges zijn ze spuuglelijk. Elk horloge dat hier in de doos komt, gaat een paar dagen op een mesh om te zien of het wat is, maar meestal blijft het daar ook bij.

Als ik snel nadenk, kan ik eigenlijk alleen de PloProf verzinnen waar een shark mesh perfect bij past. En een vintage Seamaster uit de 60’s (165.024). Op een Speedy Pro is het not done. Ik had er laatst een op een 5-digit Sub en ik kreeg tranen in m’n ogen.

Op m’n super sexy limited Seamaster is het een twijfelgeval. Ik neig naar no way José. Even een polletje.

  • Que si
  • Que no

0 stemmers

Dan de hamvraag: op welke modellen vinden jullie een shark mesh perfect passen? Foto’s zijn natuurlijk welkom.

4 likes

34dd70eaf8d50d72d350e9d42babd61e

19 likes

Wat een lekker horloge die Seamaster. En het bandje past wel aardig, maar het is gewoon niet mijn ding.

1 like

Die seamaster kan alles hebben :star_struck:

1 like

Ik kan het wel waarderen op de Heritage II van Breitling, maar nog nooit zo’n band omgehad. Maatwerk voor mensen die wel eens iets anders willen?

2 likes

Wel heel veel inderdaad. Bracelet, rubber, vintage 2-stitch, kalf, alligator, bruin, zwart, beige, nato, staat allemaal, alleen exotisch leer is out-of-place.

1 like

In de sneeuw kan dat best handig zijn ja


5 likes

Breitling superocean heritage 2…
En hier twijfel ik over…
86a9c2dcda9c8f0912860ed4a6f4a341c92bf346_1_690x490

8 likes
1 like

Deze staat bij Watchgecko als mesh

Kwestie van smaak, ga ik niet over twisten :wink:

4 likes

Kan prima, maar dat is geen shark mesh…

2 likes

image

Oeffff. Staat 'm goed !

8 likes

Dat staat hem best goed. Eigenlijk kan het natuurlijk niet, omdat dit een race klokje is en shark mesh is een duikband, maar het ziet er prima uit op die bullhead.

1 like

Wat mij betreft in dezelfde catagorie als een duiker die niet op leer zou mogen, daar doe ik niet aan mee :wink:

2 likes

Yep, duiker op leer kan prima, zo lang je er maar niet het water mee ingaat.

Of wel :wink:

2 likes

Tuurlijk wel. Gewoon plonzen met dat leer. En als het er niet tegen kan, F… it.

Koeien kunnen ook gewoon tegen regen, enz.

2 likes

Koeien zijn niet gelijmd

2 likes