Shark mesh

Wel bestaat er waterbestendige lijm :wink:

En waterbestendig leer (=behandeld)…

1 like

:heart_eyes:

8 likes

giphy (6) (6)

1 like

Zeg het maar, ja of nee?

9 likes

Ik vind het wel oké staan.

1 like

Ik vind de LLD prachtig op mesh maar dit heeft mijn voorkeur boven shark mesh.

7 likes
4 likes

Stukken mooier waar de pushpins doorde band gaan. Dan andere ziet er heel cheap uit.

Ik gaf voorheen de voorkeur aan een open sharkmesh, maar nu prefereer ik ook jouw voorbeeld. Dat staat net wat netter op de LLD.

1 like

Zeker wel :+1::+1::+1:

1 like

Speedy Mark 4.5 op aftermarket mesh en Flightmaster op originele Omega mesh:

7 likes

Heb ik me ook op gehad, geen enkele twijfel.

1 like

Ik vind hem op de Crepas Tektite ook heul goed staan.

5 likes

Mooi zeg, alsof hij ervoor is gemaakt

Ik twijfel over de aanschaf van een shark mesh voor mijn breitling avenger. De twijfel zit 'm met name in het soort endlinks… Namelijk wel of geen buisjes als endlinks.

Persoonlijk vind ik de banden zonder endlinks (de echte shark mesh, heb ik mij laten vertellen) mooier dan die met de buisjes.

V.S.
540x360~2

Echter,… Ik heb het idee dat de band dan heel erg in je lugs gaat “vreten”, door de losse elementen. En helemaal omdat ik mijn horloges nou niet bepaald superstrak om de pols draag… Dus meer speling/wrijving.

Kan iemand van de shark mesh dragers hier iets zinnigs over zeggen. :sweat_smile:

Bij voorbaat dank!! :kissing:

3 likes

Tegen de tijd dat de lugs zijn doorgesleten ben ik allang dood en begraven :grin:

2 likes

Hahaha ja hé… Nou gelukkig maar. :kissing_closed_eyes:

Vind ik ook wel wat overdreven.

Ik kan me voorstellen dat voor sommige mensen kleinere krasjes al een probleem zijn.

1 like

Voor die mensen zou ik geen horloge aanraden :wink:

1 like

Bij sommige mesh banden zie je van die extra stalen H links bij de sluiting. Wat is hier de reden van?
Wil je die juist wel of juist niet?