Shitter of the week!

Heel apart…kan niet zeggen mooi😁

Vorig jaar eens bij W2D een Avi-8 besteld, je weet wel, zo eentje waar ze gratis portefeuilles bijleveren zoals de Velocitech van @RLC
Een drama! driehoek op 12 uur hing zo scheef als een krab en bij een poging om dit op te lossen van pure frustratie loos gegaan met een hamer op dit gedrocht en de vuilnisbak ingekieperd.

:sleeping:

4 likes

1 like

That shitter got what it deserved :sweat_smile:

2 likes

Als enorme impulsaankoop gekocht, tsja had het kunnen weten.
NOS ofwel Nooit Originele Shitzooi.
Welgeteld 30 seconden op de pagina blijven hangen alvorens op kopen te drukken, zelfs nog verkeerde adres aanvankelijk uitgekozen op paypal.
Paypal bonnetje in m’n mail, en toen begonnen de twijfels… :joy:

Is natuurlijk gewoon een redial, maar niet zomaar een hoor.
Een waarbij de wijzerplaat echt eruitspringt, letterlijk dan want hij hing er gewoon los in :upside_down:
Heb überhaupt deze kleurstelling nooit gezien dus kan ook goed gewoon nep zijn. :sweat_smile:

Maar goed na een berichtje op ebay was de verkoper opvallend snel met retour aanvraag in gang te zetten :thinking:
Zo maar weer terug op de post gooien dus :wave:

4 likes

Van de week een perlon bandje gekocht om te zien of dit “wat” was voor bijvoorbeeld de SARB065.
Volkomen RUK DIE PERLONS. Had het kunnen weten, hoe vaak moet ik worden gewaarschuwd :scream:

Krijsend rennend door de tuin een bijl gehaald en de perlon band vakkundig aan stukken geslagen :tired_face:

Die komen er NOOIT MEER in!!!

Waarvan akte!!

Tering, die krengen zijn nog sterk!!! Dat dan weer wel.

30 likes

Haha geniaal :joy:

lol ! Dat einde :joy:

Ook bestand tegen vuur?

Kill it with fire

1 like

Nope :smiling_imp:

Check :imp:

Done :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Hahaha :joy:
Nice one :+1:

1 like

Wat is dit, ik lach me rot :laughing::laughing:
En dan tien uur !

gna gna

1 like

Kijk eens aan. Nuttig wetenschappelijk onderzoek dit :thumbsup:.

1 like

Huhhh?? :open_mouth: Tis weekend, professor…Een “heer van stand” wil ook wel eens een lolletje, als je begrijpt wat ik bedoel…

Wetenschappelijk onderbouwd of niet; Perlon brandt goed, en daar ging het hier om :joy:

2 likes

Waarom? Omdat ik 'm om heb tijdens het “shitten”!

Ooo… en @anon50762135EV; toffe Omega :kissing_heart::heart_eyes:

5 likes

Ik meen serieus dat het nuttige en waardevolle informatie is. De gebruiksaanwijzing kan nu aangevuld worden met “do not enter a burning building with this perlon strap”. :wink:
Had ik dit topic gisteren maar gehad. Ben gisteren 2u bezig geweest met het inkorten van een stalen band (Citizen). Er zaten een vreemd soort splitpennen in. Met standaard horlogetools lukte het niet, waarna ik het met hamers en tangen ging proberen :hammer:. Je begrijpt, deze band ligt nu in de container. :smile:

2 likes

Ice Watches zijn zowat het meest lelijke wat er de laatste jaren op de markt is gekomen.
Made in Belgium, right ? (Moet ik me weer schamen…)

Pffff, als je zag hoe dat spul vlam vatte :scream: Dat wil je echt niet om je pols hebben als er vuur in de buurt is. Het duurt even voordat het vlam vat, maar het houdt eng lang heel veel warmte vast (smelt heeeeel lang door). Dan is je pols echt “omgetoverd” tot Mora Kroket :astonished:

2 likes