Shitter of the week!

Post hier je meest afgrijselijke gedrochten van horloges waarbij je dacht hoe heb ik die ooit kunnen kopen. Waarvan je blij bent dat ze uit je leven zijn verdwenen. Cheap, nasty, absolute shitters! Show hier je shitter wristwatch of the week!

Ik zal aftrappen met mijn absolute shitter. Voordat ik überhaupt van horlogeforum gehoord had, heb ik ooit een keer dit horloge gekocht. Een Velocitech die werd geleverd in een giftset met portemonnee. De band van het horloge en de portemonnee waren van de meest goedkope soort nep leer/plastic die ik ooit gezien heb. Ik wist niet hoe snel ik hem moest verkopen en ik krijg nog buikpijn als ik naar de foto’s kijk. :nauseated_face: What an absolute shitter!
Blij dat ie weg is en tot nooit meer ziens!

3 likes

31 likes

8 likes

Heren, zonder uitleg waarom is het niet een bijzonder interessant topic dit…

@Logie en @anon50762135EV dit lijken mij twee prachtige horloges. Graag wat meer tekst en uitleg :sweat_smile:

2 likes

Mijn grootste miskoop ooit… omdat ik dacht: in elke collectie hoort er een… de Seiko SKX007 op rubber/plastic band…

Wijzers stonden niet echt goed uitgelijnd (en als ik ergens een hekel aan heb …) en die verschrikkelijke band waar geen beweging in te krijgen is… 2 keer gedragen en weer gauw van de hand gedaan, wat een shithorloge zeg … en leluk ook nog …

10 likes

Die van @Logie is het klokje van Candide en die van @anon50762135EV is die van 25tien als ik het goed heb, ik gok dus een gebbetje onderling.

4 likes

Ik krijg precies deze vanmiddag binnen, op rubber😕

11 likes

Voor mij was dat de Deep Blue Sea Ram SRQBE…goedkoop ogende en aanvoelende Amerikaanse shit…nooit weer. :sunglasses:

Oh en deze…

:joy: :wink:

5 likes

@Logie en @anon50762135EV
Haha Trolololololol😉

12 likes

Nog niet zolang in mijn bezit, en welgeteld 48uur leuk gevonden…
Schaam me diep…
En hoe inspiratieloos kun je zijn, als je zo’n wijzers op een horloge plakt…
Hij staat ’ te koop’, moet echt weg…(al geef ik er geld bij…)

3 likes

wat is er mis met een Damasko ? Niks toch ?

Geef 'em dan maar snel, hier !

1 like

Ik ben prima tevreden met mijn skx007 en skx009 en met mij nog vele andere. So no worries :grin::+1:

2 likes

I know the the feeling

Dat was met een hele dikke vette knipoog :wink:

Geweldige klok. Heb 'm 9 maanden gehad en vandaag verkocht…tijd weer voor iets anders.

Cool topic! Heerlijk!

Ja, die Omega is een shitter omdat het een Omega met een bezel is, en geen railmaster, seamaster aquaterra of De Ville vintage. Die Nomos is een shitter omdat de lug gap zo groot is als de gemiddelde WC bril. Letterlijk: Je kunt 'm gebruiken als overlay op een publieke WC.

En ja, dan die SKX van @RobertGerard, da’s inderdaad een shitter, ongemodificeerd op die lelijke tweedehands autoband die Seiko daar bij levert. Seiko zou gewoon op moeten houden met banden en alleen nog maar heads moeten leveren, want ik heb er nog geeneen in handen gehad die passabel was.

Maar serieus… Het ergste wat ik ooit in m’n bezit had was toch wel een Danish Design in wit keramiek. Lume die als een lul op een drumstel sloeg, zo zwaar dat je er inbrekers mee dood kon gooien, achteraf smakeloos en blingy en dan als klap op de vuurpijl een faux bezel die en niet draaibaar of functioneel was, en ergens van Genta gejat leek (Genta horloges trouwens ook meestal lelijk, dus de Nautilus doet het voor mij ook niet… absolute shitter), en dan met zo’n bonkig 44mm uiterlijk 30m WR. Wat een shitter.

Archie for President! :slight_smile:

12 likes

Vooral dat laatste :+1:

Ik hoor graag wat u als verwijderingsbijdrage geeft dan zal ik mijn rekening gegevens even doorgeven.

4 likes

Dat is wel echt de Skoda octavia onder de horloges

1 like

3 likes