Shitter of the week!

Toch maar een quartz shiter.

1 like

Waren 3 Duitsers. Hadden 5 ton ingelegd om horloge merken te starten, maar ze zijn nu failliet. Ik heb een titanium V.O.S.T uit de inboedel.

Zoals 85% van de Rolexen van >10 jaar oud.

Toen vond ik hem mooi.
Ik weet ook niet waarom, want ik houd niet eens van fietsen.
Het was wel “Limited”, iets waar ik toen wat gevoeliger voor was.

2 likes

Dan blijven er nog meer dan genoeg Rolexen over van >10 jaar oud die dat niet zijn :smile:

405 euro voor dit? (zelf niet gekocht), maar ik denk dat je meer plezier beleeft met 20 briefjes van 20 over straat te strooien. Ook leuk voor andere mensen.

1 like

Wel handig, altijd een extra stukje fietsketting bij je :smiley:

2 likes

:clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Iemand nog Shitters to posten? The shitter of the week verkiezing ligt al een tijdje stil…

https://www.horlogeforum.nl/t/de-schaamte-voorbij-shitters-only/389781/116

4 likes

Post een leuke foto en wie weet win je wel :tada:
Je kan ook in het net wat actievere en meer recente topic posten natuurlijk.

3 likes

dat is niet zijn eigen topic daar krijgt hij geen likes voor, daarom ook deze up na 1 jaar

11 likes

giphy

16 likes

Ik kan je voor de prijs van een leuke shitter nog wel wat bijles geven in taal, zowel NE als ENG.

2 likes

Ja sorry mijn opleidingsniveau is niet zo hoog

Dat wisten we al.

Geweldig iedere Euro waard wat mij betreft. Wel de echte en niet een goudkleurig ombouwsetje. :+1:

Uit nieuwsgierigheid en op basis van reviews deze besteld en supersnel weer terug gestuurd :flushed:

Ziet er op foto’s en filmpjes mooi uit, maar als je het ding in t echt in handen hebt is het een heel ander verhaal!

Cyclops er scheef op, de microverstelling niet in beweging te krijgen en de afwerking van de band bar slecht, zo ruw. Kast zag er wel aardig uit. Geen idee wat voor uurwerk erin zat (wordt gezegd Seiko, maar schijnt niet altijd zo te zijn) maar iig geen hacking ook, antiek. Zeker geen 148 euro (incl. verz) waard! :-1:t2:

1 like