Shitter of the week!

[quote=“wbcoupe, post:55, topic:108396, full:true”]
Ik heb de nodige goedkope (Chinese) klokjes gekocht een aantal jaar geleden en die waren niet allemaal even geslaagd, maar de absolute shitter was denk ik wel deze:

Ik wilde ook wel eens een rechthoekig horloge proberen maar dat was nogal een miskleun; ze lijken klein maar de lug-to-lug is enorm dus de boel bungelt compleet over je pols heen. Verder was de band van goedkoop glimmerig nepleer en het verchromen van de kast niet in alle hoeken even goed gelukt. Tot slot heeft het geval twee secondewijzers die niet in dezelfde stand gemonteerd zijn en dus achter elkaar aan hobbelen. :confounded:

Bij de snackbar om de hoek zit er zo eentje op de frituurinstallatie voor de juiste temperatuur

3 likes

Dan maak ik me wel zorgen om de friet. :joy::joy:

1 like

Het was in ieder geval minder waar dat ik dacht :wink:

oh, een automaat dus… :confounded:

3 likes

Sturmanskie Yuri Gagarin Quartz shitter. Nowhere near the real deal. Gelukkig snel weer kunnen verkopen voor de aanschafprijs.:confounded:

Raar groen Japans ding gekocht. Gelukkig snel kunnen verkopen.

1 like

Wacht ff, je kaapt 'm weg om te verkopen?:sweat::sob:

Diegene die hem gaf moet haast wel een hekel aan je hebben

Nou er is er weer eentje hoor.

Man man man man man.

6 likes

Zijn ze daarmee niet op Uranus geweest?

4 likes

Ide goes Ali

Hooguit tot Valkenburg en terug, denk ik…

Niet ‘goes’ maar ‘sees in the blue part some…’. :smile:

1 like

Ah, een ander gewaardeerd forumlid schoof uit en raakte per ongeluk Ali’s ‘Buy now’ knop.
Mijn oprechte excuses Ide.

1 like

Haha geen probleem. Met al bijna een jaar die Apple Watch om mijn pols ben ik dermate afgegleden dat ik mij de verwarring kan voorstellen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja ik zag hem inderdaad. Meine gute :confounded::nauseated_face::face_vomiting:

1 like

Tsja, ooit voor mijn periode horlogeforum gekocht. Wel schroefkroon.

1 like

Deze! Zo kapotgepolijst dat je nog net kon zien dat het Rolex was…ach ja vroegah…

!

Vocht stond op de wijzerplaat…

2 likes

Sorrywachtwat? Dit doet zeer…