Hoi,
Ik ben vandaag wezen shoppen in Maastricht bij een aantal AD’s en GD’s, overal vriendelijk en netjes ontvangen.
Na een aantal weken intensief lezen en kijken op het forum, had ik een bepaalde beeldvorming over de duurdere horloges. Het leuke is dan, dat als je zo’n horloge om je pols hebt, het ineens totaal niet staat, of je juist als aangeboren staat. Ik heb een relatief dunne pols van net geen 18 cm, maar wel grote handen, en ben zelf 1.94 meter. Dan staat een 36mm Rolex dus niet om je pols…
Het merk Rolex past eigenlijk ook helemaal niet bij mij als persoon. Mijn vriendin is dolblij dat ik deze conclusie getrokken heb… Wat ik wel even bij een AD gepast heb, is een Speedmaster Professional, zat als gegoten!! Was eentje met Hesalite, de Saffier was net verkocht.
WhatsApp Image 2022-05-27 at 4.36.46 PM|281x500
Na overleg met de verkoopster is de Hesalite-versie echt niet mijn ding, ik ben een horlogedrager en bedenk me vaak pas laat dat ik hem beter af zou kunnen doen… Dus krasvastheid is belangrijk.
Zou iemand die er meer verstand van heeft dan ik zo vriendelijk willen zijn om mij in Jip en Janneke taal met technische argumenten het verschil uit te leggen tussen 2 verschillende nieuwe Moonwatches? Beiden met saffierglas, maar met andere uurwerken en andere certificering.
310.30.42.50.01.002
en
311.30.42.30.01.006
Alvast hartelijke dank!
Groeten,
Michael