Mijn top 3 in willekeurige volgorde. Deze is al lang min of meer stabiel. Het apart gezette potje spaargeld was(en is eigenlijk nog steeds) vol genoeg, maar werd inmiddels weer geïnvesteerd in dividendaandelen toen duidelijk werd dat ik de horloges uit mijn top 3 in mijn huidige life style nooit zou aanschaffen.
De derde ben ik nog niet achter. Ik beperk me eigenlijk ook liever tot één, de Damasko in dit geval. De Omega is iets voor wanneer ik m’n spirituele reis naar ongegeneerde, materialistische hebzucht heb voltooid en al mijn mentale barrieres voor een >€ 5000,- horloge zijn doorbroken. Tot die tijd: it’s the journey that counts .
Ik wil een 5e horloge aan mijn compacte collectie toevoegen. Meer wil ik niet want dan gaat het ten koste van de draagtijd van de afzonderlijke exemplaren.
Deze is de enige op mijn shortlist, meer hoeft niet
Godsamme wat een ding, niet normaal. Er is weinig (niks?) moderns waar ik warmer van word dan dit, werkelijk het toppunt van ingetogen elegantie en vakmanschap. Als het aan je vrouw ligt, komt hij er ooit wel dacht ik te lezen in een ander topic…?