Als je kijkt naar de specs, is er een killer. Te weten de Fortis Flieger F-39/F41
20 ATM
2e tijdzone
AR Coating 2-zijdig
5 jaar garantie ook op WR
3-dubbele afdichting
Ongeëvenaarde Lume
Swiss made
(Slideclasp standaard bij blockbracelet)
Als je kijkt naar de specs, is er een killer. Te weten de Fortis Flieger F-39/F41
20 ATM
2e tijdzone
AR Coating 2-zijdig
5 jaar garantie ook op WR
3-dubbele afdichting
Ongeëvenaarde Lume
Swiss made
(Slideclasp standaard bij blockbracelet)
Nee… die rode secondewijzer!.. Het komt ook nog terug in het stiksel van de band!
Ik zou voor de Archimede gaan. Je wilt niet weten hoe fijn het is om geen krasjes op je horloge te krijgen. Danasco heeft voor mij net teveel wit op de wijzerplaat. Beetje irritant als ik in mijn donkere cockpit zit.
Stoer kort.
Grappig hoe we allemaal anders tegen zaken aankijken.
Ik mis die vierde optie ook hoor.
Voor mij graag de Damasko op de H-bracelet van Sinn. Denk ik. Of de super Squale. Of de Fortis Flieger. Fuck.
Antwoord op jouw vraag Chris: Ja, ook een geduchte optie.
Ik mis de optie: Allemaal te klein voor mijn mannen polsen…
Tja, als je zo gaat beginnen…
Mühle Glashütte. De Terrasport II. 100m WR, goede afwerking… Ik ben fan.
Tja, Damasko was er eerder met die wijzerset. De 556 bestaat pas 14 jaar.
Het kan ook zonder. Als je Archimede mailt en zegt dat je de standaard Fliegerband er op wilt hebben doen ze het ook. Het is een leuk klein bedrijf wat goed met klanten schakelt.
Het zijn 38 en 39mm horloges met een redelijke all-dial presence. Tot 21cm pols ben je prima. Als je daar boven zit moet je minder curryworst met pommes eten, denk ik zo.
AKA ik ben onzeker over mijn eigen geaardheid en wil mezelf overtuigen door een dikke klomp staal aan mijn pols te hangen.
O ja, die ook
Je wist wel dat dikke armen geen relatie heeft met het formaat van een ander orgaan? Laat staan met je seksuele voorkeur?
Ik heb 20,5cm polsen. En de Sinn gehad, maar weggedaan omdat ie echt te klein was. Hoe leuk hij ook is.
Ik heb een Antea van 39mm en die kan, met name door de grote lugs. Maar deze drie zijn echt te klein voor me.
Enige jammere is die datum binnenin die ring van cijfers. Hoe ouder ik word, hoe erger ik het vind.
Dan is de 39mm Pilot 200 absoluut genoeg.
Mijn neef had 21cm polsen en droeg een 36mm Seiko 5je. Dat stond 'm prima. Ook een 38mm Hamilton Khaki stond 'm prima. Dat ding heeft hij nog steeds, maar de beste man is 45 kilo afgevallen en zit nu nog op 18,5 a 19cm polsen.
De notie dat horloges groot moeten zijn is zwaar overdreven. En gelukkig weer achterhaald. Ik zie uit naar een terugkeer van de jaren 50 styling. Hoe dan ook denk ik dat het eerder in je hoofd zit dan in de horloges.
Shit, nog niet gezien Bummer idd
Die twee subtiele(re) rode elementen voegen juist weer iets toe. En een prachtige horlogeband. Maar ja, volgens mij lust dit horloge wel een bandje of meer.
Zolang er genoeg schakels op de band zit ‘kan’ het echt wel hoor. De cartier tank van Mohamed Ali is veelvuldig gegeven, ik smijt big pun er maar eens in met een 36mm daydate, kon blijkbaar ook net.
Gvd man ik wou nog eten vandaag. Schrik mij kapot.