Dat lijkt me onzin. Ik had er een uit 2002.
Weet je het zeker? Fotootje bij?
Introductie in 12-2007, productie vanaf 2008 voor zover ik 'm ken.
Deprimerend genoeg kostte hij toen nog geen 500 ballen.
Snap ik hoor, is gewoon een kwestie van smaak. En met 20,5 polsen zou ik ook afknappen op een 39 mm, simpel.
Maar de 836 is er ook in 43 mm:
Wel voor een aardig bedrag 2170 nieuw op staal.
Sinds een maandje een 556 om de pols, maar die vind ik met zijn 38.5 mm eigenlijk ook net te klein voor mijn pols. Kon ik van tevoren ook niet weten. Ieder zijn ding, thats it.
Kan iedereen zeggen dat het perfect staat, maar dat maak ik nog steeds zelf wel uit.
Ik moet trouwens wel zeggen, dat de 556 by far het meest NIET fotogenieke horloge aller tijden is. Man, wat saai Onder alle hoeken dezelfde look: mat, zwart, punt.
Nou kijk ik amper nog naar (mijn) horloges, en wilde ik ook een simpele saaie zwarte alleskunner, maar dit is wel de overtreffende trap.
On topic :
optie 4 : allemaal hetzelfde spul, op wat kleine verschillen na die voor iedereen persoonlijk meer of minder zullen betekenen.
Mijn mening : Damasko te druk, die Stowa heeft weer een foeilelijke wijzerplaat met cijfers, strepen en een driehoek. Oh, en die kroon Die Archimede? Mwah. Ik mis iets.
Een uurwerk, lume of bandenwissels interesseren mij niet, dus daar hoef ik mij gelukkig nooit druk om te maken.
Maar korting voor uitgebreide en op HF, UF en WUS geplaatste reviews ho maar.
Jij bent dus nog steeds pissed dat Lisa niet onder de indruk was van jouw charmes
Oh, dat was ze zeker. Het digitale geflirt was nicht vom die Luft. Maar ze werd gewoon teruggefloten door pa Ickler. KEIN KORTUNGGGG!!!
Kijk. Dank.
Da’s informatie waar we iets mee kunnen. Ik wist niet dat er een voorganger was. Evengoed zou ik willen weten wie die wijzers zo uit heeft gevonden.
Ik vond het jammer dat die meet & greet in Amsterdam in 2020 niet doorging wegens Covid.
Voor mij is het anytime Sinn. Een geliefd merk onder de micro’s en naar mijn mening ook zeer waardevast. Bij zo’n Archimede (die ik trouwens ook gaaf vind), verlies je al gelijk 50% zodra je 'm omdoet.
In eerste instantie moet je een horloge gewoon gaaf vinden daar begint het mee. En voor een merk als Archimede gewoon een account op Uhrforum hebben, daar is er meer liefde voor het merk.
Dat vind ik een hele verbetering!