Dank je voor de info, gewoon maar eens uitproberen met een goedkoop horloge
Nog even wachten, krijg er nog 2 binnen. Zodra ze eindelijk binnen zijn is mijn kleine Citizen box met 12 stuks vol
Volle bak! Letterlijk
Nu moet ik haast wel mijn bergje Citizen’s tonen, of niet?
Totaal heb ik 6 Citizen’s in bezit. 1 ligt momenteel in veilige opslag in de kast omdat deze een pakking mist waardoor hij uit elkaar valt. deze en 2 andere vormen een “leuke extra” op de kern van de verzameling die bestaat onder de laatste drie:
Pilot, Diver en Field watch… Alledrie Citizen’s met een eigen smoel waar ik erg content mee ben.
(ik denk dat je rustig kan zeggen dat Quartz, 20Bar WR en saffier eigenschappen zijn waar ik wel van hou )
edit:
En ik vind het echt niet kunnen dat die NY’s niet netjes naast elkaar in een kistje zitten
Dat komt vast wel wanneer het warme weer en een zwembad of de zee lonken
Mijn collectie Promasters.
Promaster Sky AS4020-42b
Promaster Skyhawk Blue Angels
Promaster Pilot Titanium
Leuk om mee af te wisselen en altijd bij de tijd
Pfffff…Indrukwekkend
En zo kan ik ze ineens allemaal op staal plaatsen. Ziet er toch gelikter uit zo (naast dat dit gewoon lekkere afwisseling is op een lederen of rubberen band.)
Ik ben het daar mee eens @Jeppe73. Nog beter is om er een afzonderlijke horloge box voor aan te schaffen.
Helemaal mee eens, maar dan natuurlijk niet 2 horloges in 1 vak stoppen terwijl er ruimte zat is .
Dit vraagt om een foto van een Citizen box
haha, gewoon zeggen dat je die andere 25 vergeten bent te fotograveren .
Prachtig waarachtig. Vooral de de eerste.
Nog effe en je haalt Maria en Jozef erbij.
Uitbreiding
Meest simpele no date, handopwinder

Maar wel weer een crosshair - ik voel een themacollectie aankomen.

Leuk die Citizen Parawater, gefeliciteerd natuurlijk en veel draagplezier.
. Dit is echt een vintage, jaren 60 toch?.
Laat ik nu net vorige week de Citizen week hebben gehad, komt nog wel een keertje natuurlijk . Moet je natuurlijk ook even plaatsen in Citizen only, ben je de enige met een Parawater in dat topic
Dank je wel - kon hem ook niet laten liggen
Maar de enige Parawater kan ik me haast niet voorstellen - alleen Abel heeft er vast al een heel elftal !!!
Geen Citizen hier, maar daar zou wel eens verandering kunnen in komen. Ben echt gecharmeerd door de toffe wijzerplaten her en der. Lang niet meer gezien.