Wow wow wow wat een pracht collectie.
Thanks
Prachtige collectie man
Tja, wat Citizen’s betreft is mijn box nog wat leger, maar dat zal waarschijnlijk nog wel wat bijtrekken.
Suggesties voor aanvullingen zijn natuurlijk welkom …
Een radio-controlled Ecodrive, een titanium Ecodrive GMT en een duiker.
inderdaad, dat had ik ook al door
goede vraag, ik wissel (bijna) iedere dag, het is mijn lievelingsmerk in de collectie
dank je, dit merk was in de good old days het eerste wat ik aankocht, dus geen wonder dat dit nu de hoofdattractie van de collectie is bij mij
dank je, maar tegen die van u kan ik niet over zoals je ziet
Wat fijn dat een ongebreidelde Citizen liefde hier eens lekker getoond kan worden. Ik heb altijd veel sympathie gehad voor hun prachtige en vaak net iets originelere horloges.
Haha. Als ik zie wat voor prachtigs bij @jacobus en @Slin in de collectie zit dan moet er 1 doos bijkomen.
Ben ik het niet mee eens Chris, tenminste zo ervaar ik het niet. Uiteindelijk is het altijd een persoonlijk gevoel. Zo vindt jij een Santos een mooi model, lekker plat 9 mm maar alsnog een 40mm. Scheelt dus maar 1 mm met de snowflake. Ja in dikte zit 3 mm verschil, dat vindt de 1 te dik en een ander weer comfortabel. Dus mijn advies aan Roog84 zou eerder zijn, pas ze beide om de pols en maak dan je keus. Dus niet te groot en lomp, maar passen en voelen
Wat zie ik toch mooie collecties voorbij komen, lekker om er zoveel te zien ook bij jou @jacobus en dan die hele platte die voel je haast niet om de pols. .
En ik maar denken, wat heb ik er veel 9 stuks . En dan te bedenken dat @Slin, @Abel en jij nog meer horloges hebben buiten de Citizen om. Ben ik dus nog maar een kleuter bij met mijn 70+ horloges, maar zit nog in de groei he
.
1 Citizen is natuurlijk geen collectie maar is wel een van mijn dierbaarste horloges, van mijn vader geweest.
Komen hele mooie horloges voorbij.

Onbetaalbaar en heel zuinig op zijn
haast niet?
die voel je helemaal niet meer,
af en toe kijk ik eens of hij er nog op zit
Haha, dat heb ik met die titanium rechtsboven van mij, weegt geen drol ondanks dat die wat dikker is
Daarom heb ik de 35mm medium genomen. De Large is mij veul te groot. En de mijne is maar 8,5mm dik. Hulde. Dunner is ook beter.
Zijn we nou in een “de mijne is kleiner” discussie beland?
Ik heb een nog kleinere (Oris) lang 22mm breed 16mm lekker puh
.
Wel bijna net zo oud als ik ongeveer 100 jaar
en loopt nog steeds netjes, kleine+. Maar je weet Chris, voor mij moeten ze minimaal 38,5mm zijn anders vallen ze niet op
Zelf passen en eigen mening vormen is altijd het beste.
Desondanks kun je altijd je voordeel doen met de ideeën/meningen van een ander.
De witte Chronomaster gaat nooit uit de collectie (gekocht bij geboorte van m’n zoontje).
Kijk wel naar de Sbga415 (winter taitetsu 62gs kast). 40mm 12.8 dik maar wel met box saffier.
Of, nog een Citizen Chonomaster van 38mm, wat misschien net wat beter bij me past… maar lijken de Chonomasters dan nietvte veel op elkaar
@Fate_Amenable_To_Change, jij hier een zinnige bijdrage bij?
Hahaha. Dacht dit ook vanochtend…