Show hier je electronische stemvork uurwerk horloge

Hier mijn Omega

16 likes

Dankjewel! 36 mm. Net als een Datejust. :smile: :+1:

Jee echt top, die komt op mijn wishlist :grin:

Deze nog niet gezien, mijn favoriet

12 likes

De mijne staat helaas stil :frowning:
Is vorig jaar april voorzien van een nieuwe batterij.
Redelijke batterijenvreter dus :face_with_monocle:

8 likes

Onderweg :wink:

14 likes

Ja ik heb er ook nog een in een laatje liggen.
Zoemt als een vrolijke bij.

20 likes

Ah leuk een Universal, zeldzaam! Hier ligt ook nog ergens een IWC electronic maar zoemen is er toch echt niet bij :sweat_smile:

Universal krijgt altijd +1.

Wat een mooie klokken in dit topic. Prachtig.

Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een Bulova Accutron spaceview. Blijkt lastiger dan ik dacht.

1 like

Ik zou even Gerrit van https://www.accutron.nl/ contacteren. De expert op het gebied van stemvork uurwerken en Bulova Accutrons. Heeft ze regelmatig ook in tip top staat te koop.

1 like

Eentje van buiten en eentje van binnen

16 likes

Dank voor je bericht! Ik heb Gerrit een berichtje gestuurd :slight_smile:

Bij de spullen van mijn overleden vader vond ik nog zijn oude Constellation die al jaren niet meer werkt maar hij heeft hem nooit weg gegooid. Via het forum heb ik hem ook recent naar Gerrit gestuurd in de hoop dat hij gerepareerd kan worden!

Edit: As we speak kwam er net een berichtje binnen van Gerrit dat hij gereviseerd kan worden. Na ongeveer 30 jaar stilstand gaat hij het weer doen!

12 likes

Waanzinnig nieuws! Fantastisch om het horloge van je vader weer in originele glorie te herstellen. Onbetaalbaar horloge.

1 like

Dank! Ik ben helemaal happy met het nieuws. Als hij terug is zal ik betere foto’s plaatsen!

15 likes

Geweldig toch na al die jaren! Hopelijk kan hij hem zoveel mogelijk origineel houden, is toch net de cream on the cake :yum: Veel voorpret alvast

1 like

Sneak preview, hij is klaar en komt deze week mijn kant op!

11 likes

Toevallig weer om de pols ivm installatie nieuw bandje.
Superfijn horloge,die glijdende secondewijzer :smile:

ff niet op de datum letten :sweat_smile:

5 likes