Show hier je guilloché wijzerplaat!

20 likes

Wat mij betreft de mooiste bewerking om te zien.
Ik kijk hier even rond.

3 likes

Dit is ook een absolute stunner zeg! Dank voor het plaatsen.

Mooie Cartier @HorloG.

2 likes

Nog steeds in behandeling bij service, mag nu langzamerhand wel terugkeren :slightly_smiling_face:

25 likes

2x guilloché in een ander prijsniveau.

15 likes

Tjonge, er komt toch wel veel moois voorbij! :ok_hand:

1 like

:point_up_2:+1

2 likes

10 likes

Zou kunnen. Hij doet het alvast wel voor z’n eigen horloges :smile: en hoe:

8 likes

Lieve hemel, wat een vakmanschap!

1 like

Ja, en de foto doet 't dan nog niet eens veel recht, nog zoveel keer mooier in 't echt - het is gruwelijk indrukwekkend hoeveel detail er zit in die plaat. Extreem puur zilver trouwens - de mevrouw van Benzinger was er heel trots op, hoeveel stappen een “gewoon” blok “puur” zilver ondergaat voor het de zuiverheidsgraad heeft die ze eisen. Super sympathieke dame, nam alle tijd en liet alle kunstwerken vrij bepotelen. :ok_hand:t2:

Wat ik van Czapek niet kan zeggen. Aaanyway… :sweat_smile:

2 likes

Dit is de Benzinger GAP1 Classic. Prijskaartje (vanaf) €12.900. Geen kattenpis maar dan heb je wel iets heel bijzonders om de pols. Maar een beetje meer dan bijvoorbeeld voor een Sub. Ook mooi maar daar loopt iedereen en zijn moeder mee.

IMG_4699

• Own manufactory hand-winding movement, shifted hour and minute indication
  • Small second at 8 h, date indication at 4 h
  • Diameter of 30 mm, height of 5,1 mm
  • 28.800 vibrations per hour (4Hz)
  • 48 hours power reserve
  • Tangential screw fine regulation
  • Carl Haas sprung balance in chronometer accuracy
  • KIF shock absorber acc. to DIN and NIHS
  • 19 jewels
3 likes

Prachtig en wat denk je van deze. ?.. :heart_eyes:

Foto’s van internet gehaald zelfs de achterkant prachtig… :face_with_monocle:
Ongelooflijk.

10 likes

En compleet te personaliseren inderdaad. Enige minpuntje vond ik dat het een serieuze dikkerd is - 5+mm voor het binnenwerk zelf, dan de diepte van de wijzerplaat, hoge rand, en kijkbodem. Loopt wel op.

1 like

Chineesje met een niet erg geslaagde naam, wel met mooie specs (Miyota 9000, saffier, geblauwde wijzers (niet geverfd), 37mm, lekker plat)

9 likes

Eduoard Koehn

6 likes

Niet handgemaakt, wel (mi) mooi :slight_smile:

7 likes

Is dit niet een modified Breguet Marine? Zoals die van @Doakes17

Ps. @Doakes17 hoe bevalt deze trouwens? Heb deze ook al een hele tijd op mn watchlist staan maar nog niet in de gelegenheid geweest in real life te aanschouwen.

2 likes

Heb deze kortstondig in mijn handen gehad, schitterend afgewerkt, maar moest meteen voor service. Met kleinere band zal dit voor mij een echte topper zijn

Vlak voor de service :slightly_smiling_face:

20 likes

Ja prachtig. Lijkt me de perfecte combi tussen chique en sportief. Hoe lang ben je hem al kwijt voor de service? En laat je dit bij Breguet zelf doen?

3 likes