Show hier je Hommage

ik zoek de Submariner variant. zodra ik die te pakken krijg dan mag deze weg

Zo net een datejust gescoord.

Ruimte maken dan maar weer. Doei explorer 🥲

2 likes

Een echt mooie hommage… net zelf besteld, was al tijdje opzoek naar stijlvolle dresser.
Vraag me dan wel af of er nog een paar euro’s naar rolex gaan vanwege het gejatte design.
Rolex zal een beste juridische afdeling hebben :wink:

1 like

Ze hebben geen patent op de designs, je mag dit gewoon maken.

Hahhhaa

:scream_cat:

Rolex vaart zelf op ruim 60 jaar oude ontwerpen, dus de mensen op hun ontwerpafdeling zijn minimaal net zo lui als de hommage designafdelingen.

2 likes

Volgens mij is werken als designer bij Rolex helemaal klote. Elk jaar dezelfde horloges die een millimeter afwijken qua kastgrootte of hoogstens een ander kleurtje. :joy:

2 likes

Had niet verwacht dat dit mij te wachten stond op zo’n rustige zaterdag. Maar man wat ben ik blij. Gladde bezel toch meer daily ish :sunglasses:

4 likes

Aan het knutselen geweest zo te zien😜

Haha uit enthousiasme. Toch maar terug gedaan. Beter zo :slight_smile:

4 likes

Ik heb 3 beaters, allen homages. De Chinezen maken erg leuke horloges voor als je er iets goedkoops en degelijks bij naast zoekt.

4 likes

Mijn Starbucks wannabe, nu even op super comfortabel rubber.

1 like

Lijkt mij nog altijd beter dan achter het kopieerapparaat bij Parnis. Bij invicta is het wel feest denk ik. LSD-zegeltje op de tong en tekenen maar.

9 likes

Newmark hommage.
Huh, dit is toch een Newmark? Jawel, maar dit is een homage aan het origineel met een Valjoux voor het Britse leger. Zowel in zwart als wit. De witte was voor de Hydrographic Service van de royal navy. Voorzien van een Seiko Instruments VK64A Meca Quartz.
Soms is quartz ook fijn :grinning:

5 likes

8 likes

Hebben ze dus de ‘market inspired’ en synthetic drug inspired’ design afdeling.
Zouden ze allebei in hetzelfde pand zitten?

1 like

Te dure Steinhart hommage :blush:

Overigens wel n Ocean one gehad en de kwaliteit is schrikbarend goed. Toch was t t net niet en uiteindelijk maar voor een “echte” gegaan maar vraag me niet waar die waanzin vandaan komt… Als je waanzin googled kom je op HF terecht denk ik

6 likes

Verkoop je hem ?

Mijn GentAA designs hommage. Die ongebruikt ligt.