Show hier je horloges met LCD en LED display

14 likes

Tof retro design en combinatie van materialen

1 like

Heel erg mooi, doet me denken aan de Lip big tv titanium.

raar, maar waar,
zet ik vanmorgen al mijn mechanische horloges juist op datum kom ik uit op de digitale horloges en wat blijkt, ze staan reeds allen juist op datum :thinking:
en het zijn geen radio controled horloges, hoe is het mogelijk???
het gaat over deze schoonheden :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Kaboutertjes ze bestaan toch echt :smiley::wink:

2 likes

Vandaag eindelijk maar eens begin gemaakt om bovenstaande horloges open te maken en te checken of ze allemaal met batterijen zijn opgeborgen of niet…

De helft ongeveer is zonder en de andere helft zat dus nog batterijen in, gelukkig bij de meesten geen echt zichtbare corrosie…en dit na een jaar of twintig

Nu opzoek naar een batterijen assortimentje

Hieronder wat foto’s van wat ik aantrof…wordt vervolgd

9 likes

Ik kwam dit oudje nog tegen. Iemand bekend met (a) Dorfmann? Heeft tijd, datum, seconden en licht. 229 staat op het uurwerk :thinking: geen idee verder.

Is helaas te klein voor mij. Leuk voor iemand anders → iemand interesse voor in de verzameling… of voor de vrouw?

5 likes

Mij niet bekend maar…er zijn er meer

1 like

Seiko had identiek hetzelfde model.
A150-4019-G

1 like

Snel even gekeken maar deze is toch FF anders :innocent:

5 likes

Deze Ginza, word verkocht door zelfde aanbieder als de Dorfmann die in linkte, die lijkt ook wat op

3 likes

Ik heb ze ook nog, in jaren 80/90 was ik gek op “Game en Watch”.
En toen ik zag dat je ze om je pols kon hebben?
Casio had toen zeer mooie horloges met goede games.

11 likes

Nieuwe oude Ricoh

22 likes

Eentje uit de seventies categorie lichtgewicht :sunglasses:

14 likes

Seiko A638-5020 van ergens begin 80s

15 likes

Seiko LCD in nieuwstaat (rechts) - kom ik toch heel weinig tegen :face_with_monocle:

De linkse had nogal wat slijtage aan het chrome, maar er helemaal af krijgen valt niet echt mee :confused:

16 likes

Net binnen, dus nog niet schoongemaakt en zo. Vroege arctos kwarts. Alles bedienen met de kroon. Deze is een latere versie met ook weergave van datum, seconden, am/pm. Alles via 1 kroon :smile:

14 likes

Cool :muscle:

1 like

Echte collectors item geworden deze, ik hoop er ook nog een keer eentje te vinden. Heel tof en maximaal retro.

Een Delta:

11 likes