Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik denk dat dit zo’n “hulp zonnepaneel” was. Het idee dat je door het zonnepaneeltje “langer met de batterij” doet. Ik heb ook nog zoiets als projectje liggen.

2 likes

Nu je dat zegt…
Ik ook :innocent:

Maar uhh die Cristallonics zouden zover ik gelezen heb (ok, pré google) toch solar lcd early adapters zijn… In de brochure staat echt "Solar powered "
Dat wordt dan mijn tweede verrassing :grin:

4 likes

9 likes

Geen flauw idee van wanneer deze is, ik schat 90er jaren:

10 likes

Leuk, een beetje een “Rado kast/Seiko lcd” sfeer.

2 likes

16 likes

Wow, coole machine dit :hugs:

1 like

Thanks, dit is nu nummer 2

Heb het ook al met de originele band.
Kom op eBay nog NOS glaasje tegen.
Die besteld en gaat op degene met originele band :raised_hands:

15 likes

Super die bracelet ! :ok_hand: En die seconden balk valt ook lekker :hugs:, ik zie trouwens zwarte stippen én ‘open’ tussen uren en minuten voor de sekondenpulse, gaat die aan/uit of verschillen ze gewoon bij deze twee??

1 like

Open is AM. dicht is PM
Een erg leuke feature

De seconden is de balk die per 10 seconden knippert en vervolgens overgaat op de volgende 10 seconden waarbij het per seconde knippert.
Bovenste venster is de datum.

De kroon is echt alleen om de tijd en datum te verstellen. Kroon ingedrukt geeft licht wat van onder in het paneel vandaan komt ipv meestal aan de zijkant

3 likes

Heb de originele bracelet toch nog kunnen fixen met een andere clasp en extender :slightly_smiling_face: in de onderdelen bak ook nog de wijzerplaat van de gouden versie gevonden. Ik zal de band met bruin inverven voor een mooie customized 70ies look :slightly_smiling_face:

14 likes

Fantastisch - ben niet van de grails maar anderrrrs :smiling_face:

1 like

Dit is inderdaad mijn LCD grail al jaren.
Worden ook steeds zeldzamer.
Meestal het LCD paneel kapot

2 likes

Idd mooi model. Ik heb er uiteindelijk drie kunnen vinden. (Drie verschillende modellen)
Dat verende stukje metaal dat voor het terugveren van de knop zorgt wil ook graag breken.

3 likes

Anti-magnetic en shock protected. Valt me mee dat er geen incabloc op staat.

7 likes

10 likes

Klopt, bij terug monteren van kroon moet je het ook indrukken als je kroon terugplaatst. Anders breekt dat ding

2 likes

Voor slechts 25 euro heb je via Bol een leuk PAC MAN LCD game horloge. :slightly_smiling_face:

9 likes

En zo zag het er uit bij ontvangst - helemaal rechts:

11 likes

Deze 50 jaar oude goudklomp LCD gefixt en inmekaar gezet.
Ben blij met het resultaat :blush:

19 likes