Show hier je horloges met LCD en LED display

Herma, mijn eerste jump-hour van de laatste Rikketik.
Mooi sober en compact vind ik.
Vandaag voor het eerst om de pols.

12 likes

Nieuwe batterij geplaatst.

6 likes

Pas deze Casio gevonden, voor mij wel jeugdsentiment. Op de kermis won iedereen een chinees namaak exemplaar van dit soort.

De band was helaas helemaal verstaft, iemand een idee waar ik deze nog zou kunnen krijgen? Liefst in Nederland (Band en backcover van dit horloge is één).

Cronootje" ABBATE " met alarm, goeie afwerking enz…maar onbekend voor mij :crying_cat_face:

2 likes

Toepasselijk merk deze week - ook grappig: de dagaanduiding loopt tegen de klok in

Beetje leven in dit topic met een cross van deze oude Favre Leuba - Nog meer digitale Favre’s hier op het forum toevallig?

6 likes

Dit zou ideaal St. Niklaas geschenk zijn in de jaren 70’


Pieter

4 likes

mijn 70s exelar

10 likes

Lijkt op deze maar het zakje zegt “loopt niet door” dus een keer naar kijken want is in perfecte staat!!

4 likes

Ja moet je zeker doen🖒…Staat op het zakje wel Seiko doorgestreept toch? Misschien slaat het niet op die Citizen, en niet geschoten is altijd mis☺

In ieder geval gauw kijken of er nog een lege/lekkende batterij in zit.

Zit geen batterij meer in maar eens een keer kijken wat ie doet en dan mag ie weg.

Ik heb een hele zwik Casio’s Marine-Gear gehad, die waren allemaal ana-digi…

En dan nog deze:

Nu heb ik er maar nog maar één over…

5 likes

Ik heb er eentje…De SNJ017 flightmaster

5 likes

Die is nice! :blush:

1 like

Ahhhhh da’s genoeg voor je eigen topic James :slight_smile: Vooral die Seiko vind ik echt fantastisch - de mijne mist het Cbezeltje ;-(. En die zwarte Casio lijkt mij persoonlijk toch ook een absolute blijver, net als die Wave Ceptor. Zonde dat je ze geflipperd hebt, maar je hebt nog genoeg alternatieven zo te zien!!

Nou de Seiko heb ik lang gedragen als enige horloge. Eerst viel de stalen band opeens van het horloge af, totaal versleten, na een nieuwe band een half jaar later of zo, zag het horloge er op een dag zo uit…

Ik heb de kast nog, de band is alweer geflipperd.

De zwarte Casio is in het bezit van mijn zoon, die kan ik dus nog zien, als ik wil, de Wave Ceptor is wel verkocht.

ah zonde - niet meer te repareren?? Dacht er wel eens iets over gelezen te hebben hier…(hoewel ik natuurlijk meer geïnteresseerd ben in die bezel, de mijne werkt nog wel :innocent:)

Polarisatie laag wordt slechter, “regenboog effect”.

Net binnen, uit 1974, foto nog van verkoper. De eerste lcd van Citizen.

Mét gebruiksaanwijzing in het Duits :slight_smile:

8 likes

Hier ook nog maar eens posten, Seiko H239 uit 1981

11 likes