Show hier je horloges met LCD en LED display

ja ik dacht ik blijf in de sfeer :sunglasses:

Geinig man! :+1:

En een slecht sluitende klikdeksel met wat open strookjes en een metalen plaatje+piezo elementje + geperste pushers, gelijmt glaasje etc ?
Heb je een foto van de case back?
Hoe dan ook, leuke mint aanwinst van het lagere segment! Heeft een nette uitstraling, dat wel :+1:

Mooie vlakke HongKong quartz van rond 1980. Het glaasje is waarschijnlijk toch plexy (gezien de gemiddelde kwaliteit van kast en deksel, deksel wel rvs, meestal) en de kast is hard verschroomd. Maar all in all ongedragen en erg tof, ook de witte gelakte 'dial’
Leuke aanwinst edgar!

42508-Whatever

Bij voorbaat excuses voor de kwaliteit van de foto’s, G-Shock DW5600

2 likes

Kenny_Outrage

Voor je handel is het blauwe gedeelte van het forum de plek, Edgar.

Daarom joh. Geduld is jouw schone zaak.

Nou joh! Je hebt het ineens door!

Period.

Hahaha, mijn fout. Ik doelde op de kwaliteit van de foto’s :rofl:

Casio is zeker niet verkeerd.

Kurfürst jaren 80’ denk ik maar toch precies al oorlog meegemaakt :fox_face:



Bij het reinigen is wel dat kleine veertje “gaan vliegen” :face_with_raised_eyebrow:
waarvoor dient dat /een probleem ?

Leuke typische 80’s ana digi :+1:
Het veertje verzorgt het piezo elementje in de binnenzijde vd deksel. Met andere woorden, het alarmgeluid
Als je hem niet meer kan vinden dan zou je een pushpin doormidden kunnen knippen, en het veertje daaruit op juiste lengte knippen

1 like

Merci simpel handwoord en hartelijk dank voor de oplossing :yum:

Draagt een (Citizen) Miyota 4800 werkje (zag ik op je foto), best een leuke budget ana digi.
Als je googled op Miyota 4800 kom je nog wat leuke afbeeldingen tegen van soortgelijke klokjes uit de periode ± '85 tm ± de vroege 90’s

Wat vindne jullie van deze??

5 likes

I dig it - maar dat kan ook aan mij liggen hoor :yum:

Ik vind het een mariage van een vroege Sportura met een flieger

Daar sla je de spijker op de kop :grin:

Die heb ik pasgeleden verkocht, op de foto vond ik hem ook heel mooi, in het echt stoorde ik mij enorm aan de vier enorme uitstekende knoppen, heel lelijk. En de bandaanzet is ook erg vervelend, ik moest er een bandje voor laten maken omdat de standaard “lderen” band te plastik was om te dragen!