Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik zoek het nog ff uit. En wat betreft de pols, net terug van drukke werkdag, conditie inderdaad niet super.

1 like

Was meer een grapje Martijn, 77 lijkt me dikke prima als je een beetje rondloopt, toch? Naja, dat kan je dan nu altijd checken :wink:

1 like

Mijn oude space agenda litronix led horloge. Werkt nog als een zonnetje (of maantje). Ergens jaren 60/70 geloof ik. Maar ik kan ernaast zitten.

5 likes

Leuk dat hij het doet!! Goed werk :smiley:
Veel draagplezier!

Klein zwakje voor horloges met functies - van dit soort gekke dingen dus

3 likes

Linkse werkt - rechtse geloof ik niet. Ben helaas niet zo’n talent met repareren Edgar :wink:

Oei Oei aan dode geen gebrek ge gaat nog zweten denk ik :sweat_smile:

saxon bv zo dood als een pier :fox_face:

Heel tof Edgar dat je hem weer op ‘nieuw’ hebt! Is bij mij ook ĂŁl heel lang één van de favorieten - geen idee of het een Jobs is zolang die maar geen iPhone kuren krijgt

2 likes

Mmmm - Kan toch nog ietsje strakker vind ik Edgar
:microscope:

3 likes

Mooie set @domega. Zelfs een lemonface.Ik vind dit het mooiste model van de Seiko LCD’s Lopen ze allemaal?

nope - en ik baal natuurlijk vooral van die lemon dat die niet werkt, maar ik kocht ze makkelijker dan dat ik ze schoonmaak/repareer

2 likes

Lemonface is ook mijn favoriet :+1:

5 likes

Tja zuurbekkies zijn volgens mij het ultieme voor de LCD-verzamelaar toch - of niet???:blush:

5 likes

Die is ook erg mooi! De “pan am”

Volgens “Worn & Wound” an affortable vintage. Ik vraag het me af, want deze modellen zijn zeer gewild. Maar o wat mooi. Vind ik ook van deze modellen met een standaard LCD scherm hoor.

http://wornandwound.com/affordable-vintage-seiko-quartz-lc-0624-5009-lcd/

2 likes

Variantje op de jouwe Edgar 
 al ver voorbij de keuring :yum:

Leuke link Lassale - thanks!! Deze vind ik nu wel weer wat Grail perspectief bieden

http://thumb1.zeppy.io/d/l400/pict/323037974671/very-rare-vintage-1976-seiko-0124-0019-digital-lcd-watch

2 likes

En deze is echt special!!!

1 like

Zeker in die staat zijn ze niet echt affordable meer :open_mouth::relaxed:

Ik heb drie varianten, ergens hier wel op de foto, nu zo gauw twee kunnen vinden.

7 likes