Show hier je horloges met LCD en LED display

Mooie en zeldzame aanwinst in deze Meister uitvoering, Martijn.
Zit daar een Seiko gemerkt S229 werkje in? Of een afgeleide uit de Pulsar/Lorus etc fabrieken met identiek display? Lijkt op het laatste, gezien de "W012"
Vind je pulse wat aan de hoge kant in rust trouwens …

2 likes

Ik zoek het nog ff uit. En wat betreft de pols, net terug van drukke werkdag, conditie inderdaad niet super.

1 like

Was meer een grapje Martijn, 77 lijkt me dikke prima als je een beetje rondloopt, toch? Naja, dat kan je dan nu altijd checken :wink:

1 like

Mijn oude space agenda litronix led horloge. Werkt nog als een zonnetje (of maantje). Ergens jaren 60/70 geloof ik. Maar ik kan ernaast zitten.

5 likes

Leuk dat hij het doet!! Goed werk :smiley:
Veel draagplezier!

Klein zwakje voor horloges met functies - van dit soort gekke dingen dus

3 likes

Linkse werkt - rechtse geloof ik niet. Ben helaas niet zo’n talent met repareren Edgar :wink:

Oei Oei aan dode geen gebrek ge gaat nog zweten denk ik :sweat_smile:


saxon bv zo dood als een pier :fox_face:

Heel tof Edgar dat je hem weer op ‘nieuw’ hebt! Is bij mij ook ãl heel lang één van de favorieten - geen idee of het een Jobs is zolang die maar geen iPhone kuren krijgt…

2 likes

Mmmm - Kan toch nog ietsje strakker vind ik Edgar…:microscope:

3 likes

Mooie set @domega. Zelfs een lemonface.Ik vind dit het mooiste model van de Seiko LCD’s Lopen ze allemaal?

nope - en ik baal natuurlijk vooral van die lemon dat die niet werkt, maar ik kocht ze makkelijker dan dat ik ze schoonmaak/repareer

2 likes

Lemonface is ook mijn favoriet :+1:

5 likes

Tja zuurbekkies zijn volgens mij het ultieme voor de LCD-verzamelaar toch - of niet???:blush:

5 likes

Die is ook erg mooi! De “pan am”

Volgens “Worn & Wound” an affortable vintage. Ik vraag het me af, want deze modellen zijn zeer gewild. Maar o wat mooi. Vind ik ook van deze modellen met een standaard LCD scherm hoor.

http://wornandwound.com/affordable-vintage-seiko-quartz-lc-0624-5009-lcd/

2 likes

Variantje op de jouwe Edgar … al ver voorbij de keuring :yum:

Leuke link Lassale - thanks!! Deze vind ik nu wel weer wat Grail perspectief bieden…
http://thumb1.zeppy.io/d/l400/pict/323037974671/very-rare-vintage-1976-seiko-0124-0019-digital-lcd-watch

2 likes

En deze is echt special!!!

1 like

Zeker in die staat zijn ze niet echt affordable meer :open_mouth::relaxed: