Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik heb drie varianten, ergens hier wel op de foto, nu zo gauw twee kunnen vinden.


7 likes

Ah die eerste is nog toffer. Ik zou haast weer gaan verzamelen als ik dat zie :wink:

1 like

Dat doe je goed, nice :slight_smile:

Die 0019 blijft mooi Martijn :+1: Ik ben nog steeds op zoek naar een nette, zonder loslatende dial. Wie weet komt er ooit nog eens een nos kast voorbij

Zal ook weer eens een plaatje posten.


8 likes

Mooi exemplaar, Leen :+1:
Was dit het horloge dat recent op MP stond?

Denk ik niet, ik heb hem al een tijd. Als ik het goed onthouden heb gekocht via Uhrforum.de

Groet van zn broer

8 likes

Doe je het wéér… :sunglasses:

En zo kan je beetje bij beetje in steeds meer topics posten​:+1::+1::blush:

Mijn laatste NA en eerste “bijzondere” digitale horloge in mijn collectie!
Swatch Beat Alu

4 likes

Mooie NA - en nog niet de laatste digitale zo te horen! Kijk hier maar eens rond voor inspiratie…

1 like

Heb al 4 of 5 barometer, diepte of hoogtemeter horloges - maar dank voor de tip, Edgar…:sunglasses:

En deze doet het geloof ik weer net niet haha

1 like


Werkt wel, maar gebruik hem niet omdat ik geen jacht heb. Misschien ook maar verkopen aan die Onassis?~!

1 like

Ow jeetje, komt nu de after? Maar die had je om kwart over drie toch al gepost? Leuk bezig hoor :+1:
Zeg Edgar, misschien een idee om al je dingetjes voortaan in één (1) bericht te zetten, laten we zeggen per dag?

Ow nee, de finishing touch met de Cerium oxide: Ook in één (1) draadje, Edgar

Fijn! Graag! Je bent tenslotte 43 (zag ik in een van je berichten, 1974, een mooi decennium)

Mijn goudkleurige ,durft soms wel eens ‘flippen’ daarom ligt hie aan de kant :pensive:

1502436683250

3 likes

Citizen windsurfing van 1985

6 likes

Duikertje van mijn vrouw

1 like

Vandaag deze Piratron om de actieve pols, in de zon en vrieskou lekker 9 wilgen geknot en geen moment uit zijn ritme geweest :relaxed:


Als beloning wordt nu het glaasje nog even gepolijst

5 likes