Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik heb hier ook nog een horloge. Voor mij helemaal onbekend. Niet echt iets voor mijšŸ˜Š

1 like

Heel handig juist die remote watches. Je kan er geloof ik ook die robotgrasmaaiers van mensen de sloot mee in sturen :innocent::wink:

3 likes

Dat is dan wel weer leuk he haha. Maar niks voor mij. Ik heb hem optijd gekregen en daar is het ook maar bij gebleven.

't was eigenlijk een fake-bericht, maar het zou mij niks verbazen als er meer vreemde dingen mee worden uitgehaaldā€¦ Casio F91W Terroristenhorloge?

1 like

Zo te zien hebben ze totaal geen waarde. En ik wou hem nog wel op mp zetten :joy::joy::joy:

1 like

Nu heeft elke supermarkt er eentje, zelfs voor mobiele telefoons! (gewoon een gat naast het gat voor de batterijtjes, strange times)

1 like

en nu nog eens kaboem daarā€¦ telefoon of batterijen, blijft toch allemaal vuurwerk :wink:

Heeft iemand ervaring met Renata batterijen?

Ik heb mijn oog laten vallen op deze kit : Renata battery kit

Dont do it.

Ik heb ervaring met het merk Renate (als in: gevonden batterijen in aanwinsten van de verzameling) en kan zeggen: ze lekken snel

1 like

Shit dat willen we niet. Bestaan er ook Japanse battery kits?

Geen idee, ik koop ze meestal gewoon los als ik ze nodig heb. De batterijen die nog goed zijn bewaar ik in een klein sealzakje bij elkaar

1 like

Die renata batterijen beginnen al te lekken terwijl ze het nog goed doen, heeft me twee 7t59 seiko horloges gekost :frowning:
Ik koop Seizaiken batterijen bij Cousins Uk.

3 likes

Dit setje is voor mij nu compleet ā€¦

2 likes

Ik las ergens dat er fake seizaiken batterijen worden verkocht ā€¦ je moet tegenwoordig ook overal opletten!
:weary:

Dat meen je! Ik hoop dat die van cousins goed zijn, daar koop ik ze altijd.

Die Renata batterijen worden door onbekende partijen enorm positief aanbevolen, iets te overdreven naar mijn gevoel. Cousins lijkt me wel een betrouwbaar bedrijf.

A128-5010 uit 1978 :slight_smile:

6 likes

Klopt, ik had hem te koop gezet. Wel weinig intresse tot nu toe helaas :neutral_face:

Omdat hij (nog) niet werkt. Ik had deze al een tijdje terug gezien op MP. Nu weer bij een andere verkoper als niet werkend. Wie weet heb je geluk en krijg je hem weer aan de praat maar dat was de reden dat ik hem niet wilde :wink:

1 like

Succes er mee. Leuk ding en in goeie cosmetische staat :+1: