Show hier je horloges met LCD en LED display

Snap waarom er niet massaal op geboden is, Hij is spuuglelijk … no offence :smirk:

:smile: maar Wat een gave display die eerste! Echt kermis…

Ik mag ook een keer posten in dit topic :slight_smile:

4 likes

Oh jij hebt lopen photoshoppen? TF daar gruwel ik ook van …

Nieuwste aanwinst zojuist uit england aangekomen. Echt top conditie! Happy

Lijkt ongedragen … NOS
Wel movement even opnieuw uitlijnen met kast

7 likes

Hoe herken je die?

Die van jou zal een hongkong module hebben. De “pm” is al een slecht teken. (ik heb er ook ééntje :frowning: )
Hier staan een hóóp plaatjes van echte bij en ook de “hommages”.

Zoek voor de “hommages” op “MODULO CHINO 2006” (ff ctr F en dan op deze woorden zoeken, eronder vind je wel de plaatjes.

2 likes

Top tnx Martijn! Ik ga op onderzoek uit. Weer wat wijzer geworden …

1 like

Buck Rogers :+1::joy: …Biediebiediebiebiediebiep…

1 like

Hahahaha…Prachtig :ok_hand: …Een echte Buck Rogers :+1::yum:

Ja zeker… die van mij ook… :+1::grin::joy:

Ik heb de watch geretourneerd. Was inderdaad copy en bandje bleek defect. Al met al lucky dat ik er van af ben :face_with_raised_eyebrow:

Is wel een fraai ding

Crosspost

3 likes

Blij mee - en alles werkt! Behalve alle knopjes dan, maar och - het is een beginnetje…

1 like

Thx Edgar - ik dacht dat ik dat allemaal wel geprobeerd had. Volgens mij zaten er voor kunststof clips, gebroken of verteerd. Maar ook de zijknopjes functioneren niet - op een na die steeds schakelt naar spaghetti weergave… Op de stapel dus maar weer, jammer want een leuk model!

Valt mee Edgar :zipper_mouth_face: toch minstens tien keer, en batterij er uit en in, werk eruit en in - ook alles is schoon zo te zien. Mysterieuze dingen soms die Casio’s, altijd surprises…

Hier nog een paar Casio’s waar ik vorig jaar nog tegenaan keek om wat mee te gaan doen…

2 likes

Time machines :hugs: I like!!!

2 likes

Guarda Val met wat issues. Knoppen werken niet naar behoren. Dat wordt poetsen, hoop dat het daar bij blijft…

6 likes

Weer een gokje dit horloge. Maar tot dusver valt het me niet tegen want het horloge is in prachtige staat. Heb net een batterijtje besteld en morgen maar kijken of hij ook weer goed werkt.

4 likes