Show hier je horloges met LCD en LED display

Heb deze nog ergens in de la liggen. 1978 calculator. Wat vond ik deze vroeger gaaf zeg :slight_smile: Geen idee of hij het nog doet…

4 likes

Heb ik er niet bij nee. Zonder is het bijzonder lastig bedienen lijkt me zo :grin:

Dikke like - en die pennetjes zijn wel eens op ebay

1 like

Ik denk dat ze er gewoon bij zaten in het doosje maar dat veel mensen ze kwijt geraakt zijn.

1 like

Is naar mijn mening ook de mooiste band die je er bij hebt - benieuwd of je hem nu ook gaat dragen :innocent:


Die simpeltjes van mij komen niet echt aan bod de laatste tijd :roll_eyes:

4 likes

Zoiets dus… https://www.ebay.com/itm/Selling-a-New-Old-Stock-Seiko-Pocket-Stylus-Pen-for-the-Seiko-Calculator-Watch/112965904141?hash=item1a4d4ae70d:g:S-4AAOSw28pa5JRF

1 like

Oei, en moet de mijne ook maar weer eens opgraven & checken…wat een gedoe toch eigenlijk zo’n collectie :zipper_mouth_face::thinking:

Oud fotootje…

1 like

Zojuist binnen, mijn hughes led watch. Na wat onderzoek blijkt dit een message watch te zijn. Zeer weinig informatie gevonden.

http://www.relojesparatodos.com/vb/threads/530556-Los-Hughes-mensaje-LED

Gekocht omdat ik em zo mooi vond, en conditie is werkelijk erg verassend goed. Hopelijk gaat ie het wel doen … en wat een zware kwaliteit , van zowel band als kast!

5 likes

Ja nee, Dat weet ik ook. Gaat er om wat dit model, alleen ooit verkrijgbaar in “ de Huhges Aircraft” personeelswinkel, betekend heeft? Hoeveel zijn er gemaakt/zijn er over? Werken ze, of half dood? Is het alleen een led of een programmable led watch.
Anyway … spannend

En vrees ergens onderweg zeldzaam geworden

Apart verhaal! Doet me een beetje aan mijn oude Tissot denken :nerd_face:

3 likes

Ah dus het is jouw schuld dat ik nog geen Casio anadigi heb :thinking::wink:

Hughes aircraft produceerde o.a. modules/ hardware voor andere watchmakers. Zelf horloges verkopen voor het publiek deden ze niet. Ze verkochten alleen via hun personeelszaak wat afgeleiden. Ook de calculator watch die ik komende week verwacht.

1 like

die Tissot is ook pas veertig jaar oud Edgar :wink:

1 like

Leuk als er wat meer leven in deze channel komt

1 like

Helemaal mee eens Mat! Je gaat lekker :hugs:

1 like

Edgar, ik hoop niet dat ik ooit tegen jou Frankenwatch loop :scream::grinning:

1 like

Of zijn er zo weinig 70/80 digital watch verzamelaars?

Lijkt me leuk om jullie, 70/80 digital watch verzamelaars eens te ontmoeten. Voor mij is het nieuwe hobby, maak kilo’s fouten maar heb tonnen plezier!

1 like

Bedoel je op zo’n printplaatje?
Vroegah deden we dat gewoon met potlood.

2 likes

Die mini computers maakt mij juist gek! Awsome