Show hier je horloges met LCD en LED display

Wat een aanwinsten. Dikke duim zeg, en een zeer bijzondere vondst!
Mag ik vragen waar je ze vond? Ik ben ook wel nieuwschierig naar de prijs die je voor beiden betaalde (PM me maar als je dat relaxter vind, mocht je die info kwijt willen. Pure nieuwschierigheid. Ik ben verder niet geinteresseerd in de tweede hoor)

1 like

Wat een plaatje in het echt! Hoewel jump hours hier niet ā€œon topicā€ zijn en deze een hoog ā€œled-alikeā€ heeft plaats ik em hier. Ik weet niet waar anders.

3 likes

Voor ā‚¬8 een citizen lcd watch met slecht werkende knoppen.

Ik weet niet hoe sommige knopjes ontmanteld kunnen worden om te reinigen. Ze lijken opgesloten en onbereikbaar. Iemand een link of suggestie waar ik moet zoeken?

3 likes

Mijn ā€œvintageā€ Citizen met lichtsterke meter. Zelf nieuw gekocht :rofl:

5 likes

ā‚¬1,99 ā€¦! Microbrand Darwil.

3 likes

Leuke, Sharp module zo te zien.

1 like

Iets voor de HFLE2020?
Kan iedereen er een kopen, of twee, etc

1 like

Wat is dat?

Jaarlijks wordt er een HorlogeForum Limited Edition gekozen en met kleine aanpassingen dan speciaal voor HF gemaakt.

2 likes

Mijn nos gigandetje leeft weer.

3 likes

Oei ā€¦ sicura parking watch! Helemaal uit Colombia. Ziet er nog top uit en werkt als een zonnetje. Ik ga em toch nog even oppoetsenā€¦

2 likes

Haha, zit het LCD / LED display op de achterkant?

1 like

Waar is die levende jump hour draad?

1 like

Die is er niet echt volgens mij. Misschien wel een leuk idee om te starten. :+1:

1 like

Weet iemand iets van dit horloge? Ik heb hem ooit op ebay gekocht maar nergens staan namen of codes ā€¦
Hij heeft tijd, datum, alarm , stopwatch, iets van messenges

3 likes

Wow wat een mooie klok die Sandoz!

1 like

Ik wacht nog op het bestelde batterijtje of dit klokje nog werkt, dan kan ik opzoek naar een mooi bandje!

2 likes

Ik heb em binnen, wat een juweeltje!
Hij lijkt nieuw.
Hopelijk gaat ie ooit werken.

2 likes

Hij is mooi :+1:
Je weet me te vinden he :wink: (als je hem kwijt wilt)

1 like

Ik heb nu twee reserveringen genoteerdšŸ™ƒ