Show hier je horloges met LCD en LED display

Nog wat knutselspul “voor later”. De Cyma met de Nepro module gaat raar knipperen bij opwarming, maar dat is met schoonmaken van het circuit soms te maken, de Casio lijkt gewoon goed te werken en de Arsa met de esa module zal voor onderdelen zijn.

6 likes

Door corrosie werkte de “set” knop (zijkant rechts) niet meer. De boel schoongemaakt en werkt weer prima.

7 likes

Die Casio is gaaf. Heb deze in het zilver gehad. Kwaliteit en afwerking is echt heel goed

1 like

Inderdaad. Ik heb een aantal stalen Casiotron horloges, maar ook deze in goudkleur.

Van de andere momenteel ff geen foto’s. Zal ik weer eens maken

6 likes

15 likes

Heerlijk weer eens een overdosis LCD in dit topic :+1::+1::+1:
Keep them coming hf’ rs

Wow just wow. Typenummer aub

1 like

Dat is A965-4000

Niet perfect hoor… ceriumoxide en schuurpapier. De pushers op een boortje en dan op waterproof schuurpapier draaien. Geeft een prachtig effect.

Kast moet van mij altjd strak blijven dus kost veel tijd. Glas via eBay en band was echt met een mesje of tandenstoker. Het logo vrijmaken was satisfying!

En het houdt erg goed. ( 4 dunne lagen matzwart van de action)

Oh en in die tijd was dit horloge duurder dan een Speedmaster!

58mfAZO

3 likes

Dat heb je heeel netjes gedaan.

1 like

Wou dat mijn vrouw ook zo’n knop had…:joy::see_no_evil:

1 like

Ruim voldoende zonlicht voor deze dikke Casio Tough Solar

4 likes

Dat ziet er weer prachtig uit Edgar. Je moet inmiddels al een mooie collectie lcd’s hebben. Ik zie met regelmaat restauraties voorbij komen.

Groeten,

Coos

Heb je de M159-5059 al? Dat vind ik verreweg de mooiste LCD van Seiko.

Dit is die van mij. Het kastje is nog wel mooi maar de display is redelijk vaag met een regenboog glans en het glaasje is nogal gekrast. Ik heb nog even gezocht naar onderdelen maar uiteindelijk besloten dat ik hem zo ook wel mooi vind.

5 likes

Mooi werk! :ok_hand:t3:

1 like

Weinig reizen in deze vreemde tijd. Dan helpt zo’n tijdzone functie op zo’n ouwe Casio je ook de dag niet echt door :relieved:

3 likes

Nos Catena Spacesonic, en nu het echte werk, en geen fake. Je voelt het, je ziet het!

En hij smelt om de pols … echt blij.

14 likes

Geweldige classic - net als die andere twee trouwens. Gefeliciteerd👍
Snel even mijn oude Indus erbij gehaald voor vergelijk - 'n andere categorie duidelijk :grin:

6 likes

Ja die had ik ook nog op een lijstje. Maar Die Catena is zo mooi en degelijk gebouwd

1 like