Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Mooi ding :+1:
Ligt de bezel nou in de kast ( i.p.v. er op ) of lijkt dat zo?

1 like

Zo. $20,00 is een mooie prijs voor een bezel uit Moldavië. Mooie kwaliteit? Zit de inlay er al in als je de bezel ontvangt? Van welk materiaal is de inlay grmaakt? Dat je weer zoiets vindt. Sorry van de vele vragen maar ben gewoon nieuwsgierig.
420 is inderdaad een mooie case, past eigenlijk overal bij.

6 likes

De inlay zit er idd al in, is aluminium denk ik, wel een hele felle lumepip.
De verkoper geeft zelf aan dat de inlay makkelijk te vervangen is door after market inlays incl. Seiko inlays.
Ze hebben ook nog één met een mooie blauwe inlay trouwens.
De bezel is van prima kwaliteit, niks mis mee.
Ik zal morgen even een foto maken vanuit verschillende hoeken.
Duurde wel drie weken voor hij binnen was, maar goed vanuit Moldavië, valt nog mee.

1 like

Wat foto’s van de bezel.



4 likes

Dank je wel voor de pix. Ziet er op het oog zeker niet verkeerd uit, lekker hoog op de kroon wat ruimte geeft. Handig. Die andere kleuren heb ik inderdaad gezien en is zeker interessant, vooral de blauwe. Heb nog een blauwe Scuba Dude wijzerplaat liggen, dus wie weet.

2 likes

Die blauwe zal vast goed staan bij de scuba dial idd👍

Die blauwe is inderdaad heel mooi helder blauw!

Heb deze momenteel om de pols.

En dan deze bezel? :thinking:
Mooie vertanding op die bezel. Toch weer anders dan Meranom. Ben benieuwd, en bedankt voor de tip. @andrepost en @DirkT.

5 likes

Ja die bedoel ik ook indrrdaad.

1 like

7 likes

Vanmorgen in het donker viel mij de opmerkelijk goede heldere lume op van deze Amphibia.

Heb zeker 4 minuten staan wachten of hij al minder werd, toen was mijn geduld op.
Foto met mobieltje geprobeerd, maar dat werd niks. :blush:

7 likes

Daar wel winter. Lekker dan.

2 likes

Zeker het proberen waard toch?

2 likes

Jazeker!
Volgens mij mooi afgewerkt! Zeker voor dat geld. Am-watches vraagt het dubbele.

Voor die scuba’s op 420 kast ging ik zelf meer voor orgineel omdat ze een soort van klassiek zijn.

Maar ik ga er vast wel weer eens een modden. Ben ook benieuwd wat jij voor combinatie gaat maken.

1 like

Edit: plastic van de bezel halen scheelt :smirk:

11 likes

Ik zat er naar te kijken en dacht tof ding, alleen jammer van die bezel :joy:

2 likes

En ik zag pas op de foto dat er iets niet klopte. Dacht eerst dat het krassen waren :joy:

3 likes

De eerste mod dient zich al aan. Bandje vervangen voor echt haaienleren exemplaar. Kijk bij Rikketik impressie hoe ik daar ineens aan kom. :wink:

5 likes

Lekker gepoetst! Alle up for sale btw!

7 likes

Mooi setje. Komandirskies met uitzondering van rechtsonder?

1 like


Deze ook maar eens om, nog steeds op perlon. Eigenlijk tijd om weer op de hexad bracelet te zetten.

9 likes