Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

De Desert Storm nineties, de 470 eighties verantwoord

1 like

Kijk ik heb wel belangstelling voor een desert shield @BG1 maar dan moet er eerst wat uit.

Deze 2 mogen er samen uit. Een uitstekende 119 blauw en voor onderdelen de groene erbij.

3 likes

8 likes

Ha ha,
Groeten uit Nederland Carlo!

:+1:

9 likes

Fototje van gisteravond.
Het horloge gisteren helemaal gedemonteerd. Eens kijken wanneer ik weer verder kan.

5 likes

My Precious …

16 likes

ik heb afgelopen weekend 2 oudere Komandirskies gekocht op ebay. ik wou enkel een waar ‘cccp’ (ussr) opstond en niet ‘POCCNH’ (Russia)
eentje zag er in zeer goede staat uit, de nadere heel wat minder (maar koste ook niets :slight_smile: )
ben ontzettend benieuwd.

1 like

12 likes

Mooi vind ik die snowflake hands. Waar heb je die vandaan? Is de lume daarvan hetzelfde als op de dial?

1 like

Thanks, ze hebben ze in diverse kleuren, ik heb de gele genomen aangezien ik ze toch ging bewerken leek me dat de beste basiskleur.

Even op ebay zoeken.

1 like

Raffles time heten ze.

1 like

Dank voor de info :slight_smile:

1 like

Ben nog even aan het puzzelen waar ik de nieuwe haaienleren band op zal monteren.
Dacht eerst aan deze.

Maar die heeft nu ook een mooie fris rode band.

De 119 is ook wel leuk eigenlijk. :thinking:

Of misschien zelfs de zwarte Electronica?

5 likes

Op de 119 staat hij zo te zien wel leuk.

1 like

Ja he! Haalt hem aardig op.

1 like

Deze is incomming. Toch wel een erg bijzonder horloge met een verhaal:

jpeg

8 likes

Zeg, had jij geen slechte ervaringen met Vostok? :rofl::+1: Tof hoor, die Desert Shield. Je hebt ook een Scuba Dude incoming toch?

1 like

Ja klopt. Ik vond de kroon zo waggel… Schijnt dus een functie te hebben waar ik niets vanaf wist haha. Idd ook een Scuba dude incomming. Kon de Desert Shield niet laten liggen. Toch wel een bijzonder horloge. Een Russisch horloge gemaakt voor de Amerikanen… :astonished:

1 like

Inderdaad leuk verhaal om te lezen van de ‘Amerikaanse’ Vostok. Kroon voelt indd altijd een beetje wankel, moest ik aan het begin ook aan wennen. Je hebt altijd het gevoel alsof je hem kapot trekt als je de tijd wilt zetten :crazy_face: Mocht de incoming scuba dude niet bevallen, dan houd ik me aanbevolen, want die zoek ik toevallig nog… :wink:

2 likes

Ben eigenlijk best wel blij met deze. Heb haar de bijnaam “Blue Lagoon” gegeven :sunglasses:

Edit: Haar, hem of het :wink:

8 likes