Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ik zou zoiets zelf maken. Leuk om te doen toch?

Het jammere is dat hij ze waarschijnlijk niet met origineel “Vostok Komandirskie” Italiaans houten doosje levert. Is toch een beetje zonde van zo’n item, zeker voor zo’n prijs.

Hoeveel kost nou zo’n Amfibia in goede staat gemiddeld?

Sorry voor de vele posts achter elkaar, ik weet niet hoe ik posts met enkel foto’s kan quoten.

Jawel, dit is een originele forum heruitgave van de 300m amphibian, geproduceerd door Meranom.

1 like

Voor dit forum (horlogeforum.nl)?

Nee voor watch.ru met ondersteuning van een hoop watchuseek leden om de benodigde aantallen te halen.

2 likes

Dacht ik al wel.

Tja, de benodigde aantallen zal hier moeilijk gaan worden. Deze had een minimum afname van 75 exemplaren als ik het goed gelezen/begrepen heb. Is te overzien maar toch …

Man wat een fijn horloge… maar mag toch gaan :slight_smile:

1 like

Vraag je mij dat?

Anyway. Even voor jou in mijn ebay historie gekeken. In 2018 was ik aan het jagen op de perfecte scuba. Met super sunburst en met het beroemde datumvenster dat er tegenwoordig niet meer op zit. Ik heb resp, 51, 99 en 115 dollar betaald. Zal wel incl verzenden zijn. 2 uit de usa en 1 uit GB. Logisch toch.

Ik dacht, ik hou de mooiste en de andere 2 kunnen weer weg.

Ha ha. Dus ze blijven allemaal natuurlijk!
:beers: :sunglasses:

4 likes

Ik vind het maar decandent … …

2 likes

Was het maar bij die 3 gebleven. :wink:

3 likes

2 likes

Wat is er gebeurd met onze normen en waarden?

Onze helden?

Onze dromen?

6 likes


Mooi ding pas geleden opgehaald…

4 likes

Ik doe mee met een 119 vandaag.

11 likes

vandaag aangekomen vanuit Italië :exploding_head: super blij met m’n eerste vintage automaat handwinder !

valt kleiner uit dan ik had gedacht/gehoopt. Is in prima staat. nu nog even kijkenhoe goed hij de tijd weet te onthouden

13 likes

Handwinder bedoel je?

3 likes

Inderdaad, 17 камней. Leuk horloge!

ah - ik las verschillende berichten. Sommige zijn handwinder én automaat. maar deze reeks is dus enkel handwinder?
hoe kan ik het jaar achterhalen?

Prachtig!

De calibers in de meeste Vostoks (afgezonderd van de calibers met complicatie) die je hier ziet zijn de 2414-17j-datum-handw, 2209-18j-geendatum-handw, 2409-17j-geendatum-handw, 2415-31j-geendatum-autom, 2416-21j-datum-autom en de 2416b-31j-datum-autom.

Je kunt dus aan de wijzerplaat vaak zien welk caliber er in zou moeten zitten. Wat niet wegneemt dat er nogal eens me gerommeld wordt en het zomaar anders zou kunnen zijn.

1 like

ik vind ‘m nog steeds leuk :grinning: raketa worldtimer, goroda

10 likes