Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Deze is weer serieus goed geslaagd. Mooie compositie met de wijzers. Blijft in mijn gedachten.

1 like

Thanks :+1:

Net binnen, brokje antiek, een “Ural” met oud leren bund achtig bandje. Staat ook iets achterop het bandje, ik kan het niet goed onderscheiden maar lijkt cyrillisch te zijn.

19 likes

Een duiker op leer is natuurlijk vloeken in de kerk, maar ik vond wel een fraaie combi… :sunglasses:

12 likes

Ik ben benieuwd hoeveel Urals hier op het forum zijn. Dit is de mijne

17 likes

Kan dikke prima👍
Mooie combi.

1 like

Tot op heden kende ik Ural alleen maar van de motoren…

4 likes

Ik zal ze eens verzamelen, maar ik heb er een paar.

Al weer kwart voor zes, tijd voor een wijntje. :wink:

8 likes

kan zeker. mooie combi. welke kast is dat?
(ik vraag het hier af en toe want ik kan ze niet uit elkaar houden :expressionless:)

dit ben ik vandaag. ander bandje op gezet. lekker cheap (ali). lijkt wel alsof het bandje nooit stuk kan (past bij de bostoc :slight_smile: ) ga denk ik toch voor een zwarte of zwart/grijze gaan.

7 likes


Als de Horloges ook zo goed zijn
3 likes

Vandaag deze vostok op de kop getikt. Tijdje op zoek geweest en eindelijk gevonden. Morgen eventueel een NA post van mij over dit horloge met het verhaal en mooiere foto’s. Erg blij mee :grinning::ru:

14 likes

Eindelijk is er een beetje kleur voor in mijn bescheiden collectie opkomst. Banden zijn al onderweg vanuit de Oekraïne. Wordt heerlijk vintage:

5 likes

Vrijdag :slightly_smiling_face:


Vostok :slightly_smiling_face:

11 likes


Vandaag deze prachtige Vostok jaren '80

15 likes

Nice, mooie wijzerplaat ook. :+1:

1 like

nice ! die plaat had ik ook nogniet eerder gezien.

1 like

12 likes

Nog even een keer hier spammen voor het geval jullie hem hebben gemist :face_with_monocle::wink::roll_eyes: