Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Blijkbaar niet, ze staan er al een aantal weken (maanden?) op. Als het echt interessant was voor die prijs dan had een verzamelaar ze vast al opgekocht.

1 like

Had ook mijn twijfel. Maar heb geen specifieke kennis van prototypes van vostok.
Misschien weet @BG1 Bas er iets over te melden? Hij weet veel en heeft Italiaanse relaties in de Russische horlogewereld.

En dan nog heb ik er zeker geen 1000 euro voor over maar dat terzijde. :wink:

1 like

Dat klinkt apart…

Godfather?

1 like

Ik denk dat 1000 Dollar sowieso voor elke Amphibia teveel is.

Zou zo kunnen maar als er maar 1 exemplaar is boven komen drijven is het altijd maar gokken of iets echt is. Denk dat ie al verkocht zou zijn als de prijs niet zo buitensporig was.

Dat realiseerde ik me ook later. Maar ik rij ook alweer mijn 6e Fiat. En heb 3 Italiaanse motoren gehad dusss… :thinking: :sunglasses:

Lijkt mij ook.

1 like

Zal eens checken bij mijn Russische contacten. Zij weten het vast. Aantal van hen zit al jaren bij watch.ru. Haal ik zelf ook heel veel info vandaan.

2 likes

Zal eens informeren!

1 like


Gisteren!

12 likes

Als iemand nog een glazen caseback voor een Amphibia heeft liggen, dan neem ik die graag over.

Weten jullie trouwens wat de grootste rus ter wereld is. En wat de kleinste rus ter wereld is?

1 like

Sorry overheen gelezen Bas. De verschillen in de maten zijn best fors en polijsten zal met deze horloges niet snel gebeuren. Wie weet was het inderdaad gedeeltelijk handwerk :thinking:

1 like

De grootste is een Walrus, de kleinste zeg ik niet.

3 likes

Tjah we weten natuurlijk niet wat voor tolerantie op de machine heeft gezeten. Paar jaar geleden gewerkt met een CNC buigbank dan zou je ook verwachten dat er een consistent product uit kwam maar niets is minder waar. Constant afwijkingen en moeten bijwerken :joy:.

Dat sommige zo’n groot verschil hebben tussen de 4 lugs vindt ik wel frappant. Ook wel eens gezien op een tonneau kast dat de uitsparing helemaal links zat.

2 likes

9 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

8 likes

tja…hij blijft mooi…

6 likes

image

8 likes