Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Nice niet alleen de dirskie maar ook nog een raspberry :ok_hand:

1 like

9 likes

Deze vind ik mooi! :ok_hand:

Ohnee had de wijzers over het hoofd gezien. Moeten wel ‘duikerwijzers’ op hoor. :wink:

2 likes

Dikke ruitvormige wijzers vol lichtgevende smurrie en een secondewijzer met balletjes zijn toch best wel ‘duikerwijzers’? :innocent:

1 like

Absoluut mogen deze wijzers. Ik vind het een uitermate fraaie Boctok. Met je toestemming heb ik hem foto “gearchiveerd”.

1 like

Die Raspberry Pi is Brits :slight_smile:

Vandaag een 24 uurs Raketa om.

13 likes

Klopt, kijk maar naar dit item en filmpje van de Boctok excursie filmpje.

4 likes

Ah, maar de Vostok is Russisch, dus dan mag het toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kameraden!
Voor een relatie ben ik op zoek naar een Poljot Sturmanskie 31659, dus met RVS kast en vaste bezel zoals deze. Iemand eentje waar hij vanaf wil?

3 likes

Tsja? :thinking:

1 like

https://occasions.mercuriusjuweliers.nl/occasions-horloges/3588-poljot-herenhorloge-met-wekker.html

Ik was vandaag in Assen en loop altijd even langs bij Mercurius juweliers. Leuke vintage afdeling met veel Omega. Tot mijn verbazing 2 nette Poljots er tussen. Een wekker en een dresswatch. Beide wel aan de prijs.

1 like

Leuk filmpje Dirk! Was wel blij met de ondertiteling. Kon het niet goed verstaan. :wink:

Zooo, die zijn inderdaad niet bang met prijzen in Assen.

En wat betreft de rondleiding door de Boctok fabriek, zelf zo’n fimpje maken staat hoog op mijn bucketlist.

1 like

Gaaf! Klopt het dat 'ie wel groot draagt (zelfs voor een 42mm)?

Dikke pluspunten voor de RPi !

Valt wel mee, draagt een beetje als een SKX heb ik het idee, hij lijkt wel dikker op de pols te liggen, dus deze nato is niet de meest geschikte keuze voor mij.

Oh ja en ik bedenk met net dat de bandaanzet lastig is, in die zin dat ik er geen geschikte metalen band tussen kreeg, vandaar op nato momenteel.

Gaan we zien. (Hoop ik) :blush:

1 like

Leuk filmpje :+1:
Geweldig hoe old school-industrieel dit allemaal gaat.
Ik wordt steeds blijer met mijn Amphibia :grinning:

1 like

In dat geval komt 'ie (met potlood) op mijn lijstje! Staal vind ik zelf niet zo heel fijn namelijk (I know…), dus dat is geen issue.

10 likes