Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Klopt, de Chinezen hebben ook de blaudrukken en hebben al een tweede af, de derde is in aanbouw.
Eén van de ooit drie doet nu dienst in India.

1 like

neen, dat is die Kiev-class.

:+1::+1::+1: you are right, my mistake.

Welke is dit?

Vostok Amphibian710615

1 like

Het is wel pakjes week zeg!
Onverwacht snel de SE gerepareerd voor garantie retour. Gisteren de Desert Shield al. Nu deze erbij. Gaat dit zo door? :blush:

9 likes

Mooi, hopelijk doet ie het nu weer goed en kun je er eindelijk plezier van hebben.

1 like

11 likes

Baikal bezels los te bestellen! :scream:

Must resist…

2 likes

Wel nee, gewoon aan toegeven. :wink:

1 like

En hoe is deze nog niet uitverkocht dan?

Andere bezel er op en shinen!
Edit: voor de niet-doorklikkers. Een sandwich dial in een 170 kast, met een fraaie wijzerset.

1 like

Al een tijd geleden gestopt met servicen van de 3133. Wat spare parts in een doosje om te bewaren, van de rest nog één werkend klokje kunnen maken wat redelijk goed op tijd loopt. Helaas geen kast meer over. Mocht iemand interesse hebben voor een heel schappelijk prijsje of leuke scuba dude…

5 likes

Baikal​:wink::+1:

P. S er wordt door het Spaanse horlogeforum trouwens weer een forumhorloge gemaakt. Deze keer met het Tsjernobyl/pripjat thema

17 likes

Op deze ben ik dus echt stinkend jaloers! :angry:
Maar het is je van harte gegund hoor!

1 like

Ik was er nog net op tijd bij, zie mijn bericht hierboven. Ze doen nu weer een special.
https://forums.watchuseek.com/f10/relojes-especiales-amphibian-se-iv-pripyat-5129659.html

1 like

Thanks👍 is incoming!

1 like

Succes en plezier.
Ik zou het liefst een witte versie van de 059 wijzerplaat gebruiken icm met die blauwe bezel, met paddle hands, waarvan eentjenoranje, of een oranje secondewijzer.
Maar ik kan geen mooie wijzerplaat vinden.
Een alternatief zou evt. de B34 plaat zijn, zoals die ook in de SE020 modellen zat, maar die is ook alweer uitverkocht.

Wat zijn jouw plannen?

1 like

Dank voor de tip. Alleen deze doet het niet helemaal voor me, dus kan ik rustig laten lopen :smile:

Ik probeer hem op deze:

7 likes

:ok_hand: Dat gaat best denk ik!

Erbij voor wat extra sjeu?

2 likes