Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Heeft iemand dit eerder gezien? bij die ruhla’s staat er vaak “eigentum der NVA”

2 likes

RE форум.
RE voor Rus… Esp…? Latijnse schrift. Форум, betekend forum, cyrillische schrift?
Заказ. Betekent “order”.
Dus besteld door het Russisch - Spaanse forum?

Mooi en uniek horloge in ieder geval! :+1:

1 like

15 likes

Ja inderdaad, besteld door het Relojes Especiales forum. Net zoiets als Watchuseek, maar dan Spaans en ook met een Russisch gedeelte.
:wink:

1 like

Zou me niet verbazen dat ze ook gebruik hebben gemaakt van Vostoks. Waren dikke vrienden met de Russen

1 like

Echt jammer dat er op dit forum niet meer Boctok volgers zijn. Anders zou Meranom ook wel bereid zijn een speciale uitgave te maken. Vanaf hoeveel stuks zou Meranom het interessant vinden denken jullie?

Ik zie die speciale Vostok uitgaven op fora vaak uitkomen met een oplage tussen de honderd en tweehonderd uitkomen.

Ik kan er ook niet opwachten tot “wij” een keer mogen.

Als we nu eens een Scuba Dude heruitgave gaan ontwerpen die niemand kan weerstaan … met een redelijk breed toegankelijke Neptune case wat smaak betreft … opgelegde indice … etc

3 likes

Het nadeel van die case is de bandaanzet. Niet echt bedoelt om onbeperkt bandjes te wisselen.

Zorgen dat het een ontwerp wordt waardoor een bandenwissel een bijna misdadige actie wordt. Misschien standaard met een stalen band en iets van leer/rubber in de verpakking bijgeleverd?

En nog een uit de oude doos.

9 likes

10 likes

9 likes

Weet iemand waar al die getallen voor staan trouwens?
Ik heb deze besteld maar heb echt geen flauw idee wat de functie is eigenlijk :rofl:
Vostok_Amphibia_Baikal_Blue_Bezel-480x480~2

3 likes

De grote zijn gebaseerd op maximum bottom time per diepte.

3 likes

Vind hem (of haar😉) echt mooi!

1 like

Mijn daily beater (ik moet wel, want als ik hem eens aan de kant durf leggen, krijg ik deze maar moeizaam weer op gang😕. Eens hij loopt, blijft hij wel lopen… iemand een idee?)

6 likes

Heb even doorgeklikt. Knap ontwerp. Full lume dial :heart_eyes: Tsjernobyl was in mijn geboortejaar. Zou zo leuk zijn !

1 like

Service geven?
Is waarschijnlijk duurder dan een nieuwe maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

2 likes

Dat is het hem net… vind hetveen super aangenaam horloge om dragen maarja…

1 like

Of ergens een ander uurwerk opsnorren.

1 like