Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Is zeker mooi. Kost ook geen kapitaal . :shark:

Volgens mij kunnen wij echt wel komen aan 100 gegadigden. Als er al 109 mensen bereid zijn om een Invicta pro diver aan te schaffen, dan zijn er vast wel 100 mensen die een mooie en unieke Amphibia zouden willen. De vraag is: Wie heeft er tijd en zin om zoiets te inventariseren, organiseren, ontwerpen en te regelen? :sweat_smile:

4 likes

Weet ik zo net nog niet hoor. Dit is wel een beetje een uithoek van het forum. Zie altijd dezelfde namen voorbij komen en dat zijn er zeker geen 100.
Weet ook niet wat het zou moeten kosten maar voor mij is een Vostok niet meer als een paar tientjes waard.
Tenzij ie heeeel vet is :hugs:
Of oranje :large_orange_diamond:

12 likes

Waar is die lijst, waar kan ik me inschrijven?

4 likes

50 is een leuk begin :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

En ik (we?) voel(en) ons hier goed…

2 likes

Je mag we zeggen hoor. Prima vertoeven hier :hugs:

1 like

Maar daar heb je dan ook super veel lol van!
En ze zijn zo waterdicht als een onderzeeër.
Een aparte tak van sport maar erg gaaf die Russen :+1:

2 likes

Mijn (classic, vintage?) vliegdekschip had een beetje condens binnenin vandaag…

Dat is een ding dat zeker is. Ik doelde meer op een gelimiteerde oplage. De normale SE’s gaan ook voor rond de 120 weg, dat vind ik ze persoonlijk niet waard.

1 like

Als het horloge maar mooi en uniek genoeg is, komen er vanzelf wel mensen op af. Geloof dat een paar mensen hier ook bij andere fora zijn wezen shoppen voor een unieke Vostok.

Denk dat een goede en mooi in elkaar gezette Scuba Dude (sunburst dail, mischien een sandwich dail, geborsteld op de ouwe sunburst manier) met een paar unieke moderne trekjes (Superlumenova, bijzondere wijzers) best wel de aandacht gaat trekken.

Maar ook iets anders wat er een beetje esthetisch uitziet zie ik best wel publiek trekken.

2 likes

Eens.
Maar er is voor dit soort prijzen ook een hoop plastic casio meuk te koop.
Dan vind ik de Amphibia’s toch leuker.
Ik heb een classic 100 en die loopt zo spot on dat geloof je niet :hushed:
Heel knap dat ze dit kunnen maken voor deze prijzen.
7 jaar geleden hier op HF gekocht voor 56 uien schoon aan de haak.
Loopt nog steeds als een trein! :grin::+1:

2 likes

Andere fora hebben vaak ook toeloop (nodig) van buitenaf om de aantallen te halen. Een lijst gevuld krijgen met mogelijke afnemers is helaas iets anders dan een lijst gevuld krijgen waarbij iedereen ook daadwerkelijk betaald/afgenomen heeft.
Voor mij ook heel erg afankelijk van het ontwerp, maar meestal wel interesse.

5 likes

Dat is wel zo ja. Ik ben benieuwd. Als het iets leuks is wil ik wel meedoen. Wel er eventueel ook wel wat tijd in stoppen als er dingen geregeld moeten worden.

Huh? Riep je?

7 likes

Nice pix! :+1:

Sunny side up!
Ontbijt om half 9 s’avonds :laughing:

Het was de Vodka… :grin:

7 likes

Klopt, als er water in zit, jonge je krijgt het er bijna niet meer uit.:wink:

3 likes

Lekkerrrrr. Krijg gelijk trek :yum:

1 like

Precies! Dat een speciale forum uitgave van de Boctok, zo maximaal 150,00 euro gaat kosten is misschien juist de kracht. Dit in tegenstelling tot de prijs van de HFLE. Aan de andere kant klopt het ook zo dat er niet bijzonder veel Boctok liefhebbers deze draadjes volgen. Alternatief zou kunnen zijn dat ter ere van dit forum een jaarkit wordt uitgegeven in de vorm van een kast, dial en wijzers. Voordeel hiervan is dat er mogelijk meerdere leveranciers kunnen meedoen. Maar inderdaad, hoeveel geïnteresseerde zouden er zijn. Zou niet weten hoe je een poll opzet, maar misschien geeft dit een beter beeld over de aantallen.

Ik ben nog heel nieuw hier. Maar ik denk dat bovenstaand citaat wel erg correct is.
Kan je niet met meranom contact leggen om nog een 10-tal van die spaanse prytpyat’s te maken. Zouden die russen zo eerlijk omgaan met die designs?
Ofwel contact proberen leggen met die spanjaarden.
Ik denk dat dit draadje een beetje te weinig liefhebbers heeft :confused: