Zat je ook een beetje te plagen Herman. Met een knipoog hoor.
Goeie vraag Jan! Ik was ook nieuwsgierig, dus ik ben even de kist ingedoken. Blijkt dat de mijne een normale deksel heeft.
Maar ik was ook nieuwsgierig naar de bezel en heb daarom daar ook naar gezocht en vond onderstaande model.
Als ik me goed herinner komen beide amphibians via Ebay uit Duitsland. Ik kan alleen niet meer terugvinden of ik ze vandezelfde verkoper heb, of dat ze echt uit een compleet andere hoek komen.
Nieuw SE Sandwich Dial bij Meranom:
Je hebt de hoofdprijs Mark!
De “gaatjes” bezel, de chroom versie, en het " kathedraal " achterdeksel combineren met de Desert dial. En je hebt de eerste serie! In de 2000 van de eerste 10.000. Leuk man. Ik begrijp tenminste dat je die horloges allemaal hebt?
Altijd (uitzondering daargelaten) alleen eigen foto’s Jan
De achterkant van de KGB lijkt een originele desert shield caseback, want er staat series 1 in. Ergens is er ooit iets verwisseld dus. Voor de hoofdprijs hoeft het voor mij niet, ik heb ze gekocht omdat ik de modellen leuk vind
Snap ik. Zo koop ik ook. In principe om ze in de collectie te houden. Omdat ik ze leuk vindt. “Hoofdprijs” is niet financieel bedoeld.
Zou jij toevallig een paar foto’s willen laten zien van je gele sandwich SE? Ben benieuwd hoe geel/goud de wijzerplaat is.
Dankjewel! Je snapte mijn achterliggende gedachte!
Ik twijfel een beetje. Moet denk ik wel een andere bezel op… Maar welke? Ik zat te denken aannde zwartgouden bezel van AM, maar dat is hem denk ik net niet.
Volgens mij staat de juiste bezelsuggestie in de foto`s hierboven
helemaal af met die gladde bezel, alleen even een 120 kastje bijbestellen en alles overzetten. Top!
Allemaal stemmen in de fotochallenge stelletje Rusland liefhebbers
Bijna, metaal is het deze keer.
U vraagt wij draaien. Metaal! “Vrije intepretatie.”
Ik heb nog niet dit hele topic gelezen (geschatte leestijd staat op meer dan 3 uur!) maar zijn er toevallig al dames actief hier? Ik heb twee Russinnen; heel wat anders dan de stoere herenmodellen die ik tot nu toe heb gezien, maar wel Russisch, dus volgens mij mogen ze hier!
Welkom hier Marleen! Andere dames, russisch deel van dit mooie forum? Komt zeker voor, maar laatste tijd niet meen ik.
Elegante horloges! Raketa die eerste?
Dankjewel! Die eerste is een Zaria (of Zarya). Die draagt super comfortabel en ik ben helemaal weg van het font
Leuk sowjet chique! Mooi licht effect ook.